Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg faktisk i uke 13... Enda så rart det høres ut, er det like merkelig fortsatt - jeg gravid?!? Er det fler som har det slik?

UL om 2 dager, da er jeg vel 13+4, og jeg håper følelsen kommer litt sterkere da ;) Vi er SUPERglade, er ikke det, men det er jo så rart...

Sender en takk rett opp(!!), og en hilsen til alle på 1.trimester.

Vi sees plutselig!

Luddis

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143360686-takknemlig-hilsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:)

Vet hvordan det føles! Er11+5, og har vært kjørt i bånn av alt av svangerskapsplager i en evighet allerede, i tillegg har en tydelig gravidmage kommet, og alle kan se at jeg er gravid. Ikke minst har jeg vært på ultralyd to ganger allerede, pga blødninger, og begge gangene har alt vært helt supert med babyen. Så jeg bør jo i teorien være overbevist om at jeg er gravid...

...Likevel tar jeg meg stadig i å tenke at "Hva om jeg bare innbiller meg dette??" Må le litt av meg selv...er 3.gangs, og husker godt at det er akkurat sånn jeg har tenkt de andre gangene og, selv om jeg har vært i superdårlig form, fått tidlig mage og kjent liv tidlig alle gangene.

Hehe...kanskje det først går opp for oss når vi ligger der med pressrier! ;)

Neida....jeg VET jo at jeg er gravid...men det bare et en så stor og uvirkelig og helt fantastisk ting, og at det skjer MEG er liksom så rart...på en måte...hehe...Og selv om man har vært igjennom både graviditeter og fødsler før, så er ikke dette noe man blir vant med akkurat. Det er en like stor velsignelse og overraskelse HVER gang :)

Følger etter deg inn i 2.trimester om et par dager :)

Gratulerer med 11+6 i dag :) Kjempeartig!

Ikke sant?!?!? Alt du skriver kan jeg kjenne meg igjen i(bortsett fra snart 3 barn...), man blir liksom litt sånn eh... ER jeg virkelig gravid? Tror jeg vet det når pressriene kommer, vræler vel til hele verden at den jæ*** ungen må komme uuuuut! :D :D

Neida, bare godt å skrive litt om det, og lese - slik at følelsene får vennet seg til alt det nye.

Og du som er 3.gangs og greier, for en jobb!! Jeg er førstegangs, og kjenner planleggingen langt oppover nakken ;) hehehe, tøffa!!

Lykke til videre!

Luddis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...