Gå til innhold

hvor normalt er det å måtte bruke glidekrem under sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tenker da på vanlig vaginal sex. =) etter jeg fikk barn nr 1 har jeg slitt med at jeg ikke blir våt nok, og dette plager meg litt. er ikke det at jeg ikke tenner, men det blir ikke noe fysisk reaksjon der nede :( tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker litt ekstra gli ca halvparten av gangene vi har sex. Har panikk for å bli for tørr og da er det kjekt å ha.

 

Har ikke så mange tips desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere? jeg tør ikke spørre noen av vennene mine om dette. er så redd for at det ikke er normalt og det blir flaut! samboeren min tror jeg ikke tenner på han mer, men det er ikke det som er problemet... jeg vil så gjerne. noen ganger tørr jeg ikke si ifra hller fordi jeg er redd for å ødelegge stemningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte begynne med glidekrem etter at jeg fikk første ungen. Må bruke det hver gang.

Har prøvd uten noen ganger, men da bir det vondt og jeg får en rift i mellomkjøttet.

 

Tror nok det er ganske så vanlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å bli mer tørr med alderen.. Man er ikke 16 år hele livet :-) Vi bruker glidemiddel ganske ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg er jo ikke så gammel da,.. bare 24 år. har intrykk av at alle vennene mine blir rennende våt bare mannen deres stryker dem på låret... !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi trenger ikke å bruke det. Etter to fødsler er jeg blitt mer fuktig og følsom der nede.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg e 21 og vi bruker glidemiddel.. blir for tørt dersom vi ikke bruker det.Men dersom han varmer meg godt opp først og får det til og gå en gang for meg så trenger vi ikke bruke det.

 

Synes også det er kjekt og bruke det på han dersom jeg skal runke han og eller beføle han der nede.. blir bedre og i og med det ikke blir så tørt.

 

Man endrer seg fort der nede... før jeg fikk snuppa ble det vått ganske fort, mens nå tar det litt tid, noen ganger blir jeg det ikke i heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det helt med ro kjære deg!:)

 

Jeg må også bruke glidemiddel og mannen min vet at det er ikke fordi jeg ikke tenner på han. Etter fødselen er jeg blitt tørrere rett og slett. Og det er helt normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt glidekrem. Jeg har nesten motsatt problem hele veien, blir fort for våt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt normalt sa gynokologen til meg etter jeg hadde fått første barnet. Vi bruker Glid, noen ganger trenger vi det ikke og noen ganger er det nødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra innlegg HI. Har gått å lurt litt på dette og nå følte jeg meg normal igjen. Har blitt forandret etter fødselen ja ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...