Gå til innhold

2 åring som ikke sover i egen seng.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker nå at min lille engel skal begynne å sove i egen seng.

Den står på mitt rom, og pga liten leilighet så er det ikke mulig på en annen måte.

Noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem?

Jeg kan ikke "snakke h*n til å forstå noe" uten at jeg vil gå inn på hvorfor det er sånn.

Så, er det noen som har noen tips til meg da?

Vil sette stor pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det hjelper, men jeg fikk tips av en annen mor for noen år siden. Der hun spilte Ole Brum av Torbjørn Egner. Spilte det for sønnen min hver kveld, og det hjalp for oss. Han sovnet nesten med en gang og sov stort sett hele natta.

 

Håper det hjelper for deg også...

 

ps. før vi spilte ole brum for han. brukte vi ferber metoden. noe som ikke hjalp i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en treåring som netopp har startet å ligge i egen seng, Den står ved siden av sengen vår . Vi begynte bare å legge henne i sengen hennes og tok hun over til oss når hun våknet og ville over. Har ikke laget så mye styr rundt det hun har jo hatt egen hodepute i sengen vår og den flyttet over med henne.

 

Jeg er nok ikke en veldig tradisjonell mamma når det gjelder dette å sove sammen, Jeg ser ikke problemet av at barnet sover sammen med oss når det fungerer helt greit for oss.

I natt sov hun hele natten i egen seng kom over til oss rundt 06.00 og sov litt sammen oss.

 

Gjør akkurat hva som passer deg og barnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...