Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker også best Nanna Johanne :)

Gabrielle er rart, Helen liker jeg ikke, Angelica liker jeg heller ikke, det synes jeg er harry, Charlotte liker jeg ikke. Gabriella passet ikke så godt, men det er et veldig fint navn!

Nanna og Johanne er i samme stil synes jeg :-) Men kanskje det blir litt mange n'er?

Hva med:

Nanna Olava

Nanna Olea

Nanna Marie

Nanna Sofie

Nanna Elise

Nanna Amalie

Nanna Dorthea

Nanna Eline

Nanna Fredrikke

Nanna Josefine

Nanna Karoline

Nanna Kornelia

Nanna Louise

Nanna Matilde

Nanna Ulrikke

Noen du liker?

Annonse

Ja, jeg vet Nanna betyr bestemor. Blir derfor litt usikker på navnet selv om jeg synes Nanna er et superfint navn. Synes dere andre jeg skal velge et annet navn på grunnlag av dette?

Men hun skal ha to navn. Så dersom dette blir et problem, kan hun bare bruke det andre navnet?

Jeg synes Nanna er fint og spesiellt, og at det betyr bestemor gjør vel virkelig ingenting?! Det er dessuten "kjælenavn" på bestemor akkurat som om noen sier mommo osv her;)

De fleste navn har jo en betydning, så sant det ikke betyr noe veldig negativt så har det ingenting å si mener jeg da :)

Nanna er et fint norrønt navn! Det gjør vel ikke noe om det betyr bestemor, men dersom det skulle bli et problem kan hun som du sier bruke sitt andre navn. Da ville jeg valgt et andre navn som funker bra i utlandet.

Nanna Marie synes jeg er fint.

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...