Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere enn meg som prøver på nr 3 nå...

Mye spenning rundt det å være prøver igjen kjenner eg.

Har to prinsesser og minsten er nå 3,5år!

går rundt å grubler og kjenner etter, og lurer nesten på om eg innbiller meg ting..ler.. veit jo litt meir om ka eg ska kjenne etter ettersom eg har vert igjennom det to ganger før.

Blir litt ´tullete´i prøvetiden kan man si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, prøver også på nr. 3. =) Jeg har også to jenter, eldste blir snart 5 år og yngste blir snart 3 år. :)

Skulle nesten tro at man visste hvilke symptomer kan skal kjenne etter, men det er jammen like vanskelig nå som de andre gangene. :P Jeg føler meg nesten gravid nå, har ømme bryster noe som jeg kun tidligere har hatt mens jeg har vært gravid, Men det er nok bare el ettersom det er på denne tiden jeg skal ha el... Jeg vet iallefall at det er Noe, så da håper jeg at jeg kanskje får en positiv test om ett par uker! :D Første gangen tok det 20 mnd. før jeg ble gravid, men jeg har laaaange sykluser, så det var ikke så mange gangene jeg hadde mensen på di 20 mnd. Nå er syklusen normal, så jeg håper det går mye fortere! =) Andre gangen jeg ble gravid så gikk jeg på pillene, men jeg var veldig uforsiktig, glemte ofte å ta dem flere dager på rad. :P

Nå har jeg ny mann, og vi er i vår 2. pp nå. Krysser fingrene for at vi snart kan bli gravid. :) Nesten litt ekstra spennende når det er min manns førsta barn. Gleder meg veldig til jeg kan fortelle han at jeg er gravid! =)

Lykke til Happy H. =D

Skrevet

Så spennende prøver på nr.3 <3

barn på samme alder vi då:) får håpe vi snart suser over i 1tri og mars terminklubb Evt april,:)

Eg og føler meg gravid,hihi... Øm i ene brystet og inn i armhulen, og mens murringer eg innbiller meg e festesmerter!! Hahaha...

Blir heilt tullete av dette;) kan ikkje huske eg va sånn m de to første!!

Blir veldig spesielt for din mann å få sitt første barn:) men han e jo heldig som har fått to bonus barn allerede:)

Krysser fingre for oss og håper vi snart er gravid begge to :D

Klem

Gjest Vestlandsdama
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg hører til her da jeg er mamma til tre, men bare har to barn hos oss, da vår lille engel døde kort tid etter fødsel i vår.

Kort tid etter han døde kjente jeg at jeg slett ikke er ferdig med småbarnstiden (de andre to er tenåringer), og vi prøver derfor igjen og håper spiren sitter veldig fort. Det blir aldri en erstatning for Lille, men som trøst og glede til vår lille familie, håper vi.

Jeg er nettopp ferdig med min andre mens etter fødsel, og har en syklus på 31 dager, så det er bare å lade kanonen å håpe på det beste denne måneden:)

Lykke til, alle sammen:)

Skrevet

Det gjør meg skikkelig vondt å høre, Vestlandsdama...

Håper det går bra for dere denne gang, at du får et fantastisk svangerskap og en perfekt fødsel.

Om noen har fortjent det så er det du, Vestlandsdama...

Skrevet

Ble så trist og lei meg på deres vegne vestlandsdama:( livet e hardt, brutalt og ubeskrivelig urettferdig til tider!!!

Håper dere er heldig og at spiren sitter fort! Det unner eg dere at heile mitt hjerte!!!!

Forstår at d aldri vil bli en erstatning men noe fantastisk å glede seg over!!!!!!

Blir spennende å følge m fremover hva som skjer m alle!!!

Lykke til!! Go klem til deg

Skrevet

vi prøver også på nr 3.Har to jenter fra før.En på 10 år og en på 2 :)

men med sykluser fra 45-90 dager er det ikke så lett..

Masse lykke til jenter :)

Skrevet

Så spennende isea80!!! Forstår d e frustrerende m de lange syklusene!! Ikkje så lett å holde styr på eggløsning og ikm då :)

Får uansett håpe du e heldig snart!!!:)

Lykke til!

Skrevet

har to gutter på 6 å 9 venter muligens nr tre nå har ikke hatt mens siden 25 mai ,øme vorter smerter som jeg pleier å ha når jeg har mens men ingenting kommer kan du si har tatt to tester men de har vært negative kan det være for tidlig å ta testen??

Skrevet

jeg har to jenter fra för, ei på snart 5 og ei på litt over 2

hvordan tanker har dere med å gå fra 2 til 3 barn? tror vel egentlig 1 til 2 er större forandring?!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går d m dere jenter??? Eg testet positivt i dag:D

Jippiiiiiiii... Så no går eg over i 1.tri...

Krysser fingre for at resten komme etter og at dette går bra:)

Skrevet

Jeg testet meg i dag, men fikk negativt. Var egentlig som forventet da det er 5 dager igjen til IKM. Har kjøpt sånne supersensitive tester som skal slå ut på 10, men som sagt -den ble negativ.

Har hørt litt forskjellig om de testene, noen slår dem ut på tidlig, andre slår dem ikke ut på før vanlige tester slår ut. Nå testet jeg kl 13 da, og ikke med morgenurin...

Har ikke gitt opp håpet enda, selv om jeg ikke har noen symptomer. Hadde en dag med stikninger, men det var også alt...

Lykke til på 1 tri... håper jeg kommer snart etter

Skrevet

jeg har ikke ikm før 22 juli, så ventet spent. vi holder på å legge inn aksjer enda, har el i dag. Så får håpe at spira fester seg, men vi får se.

skal uansett ta med meg en g-test på ferieturen, da vi ska i kombi camp i danmark og svergie i to uker. selvfølgelig midt i ikm hehe

Skrevet

Prøver også på nr 3 her :)

Har jente på 4 og gutt på 3, og venter i spenning på om nr 3 sitter snart!

Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Gratulerer Happy H <3 <3

Selv håper vi og på nr.3, har en på snart 3 år, og en på snart 6 år <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...