Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er litt nervøs for å legge inn innlegg her, både fordi det er skummelt og "offisielt" være en prøver igjen, og fordi jer er redd for at noen skal kjenne meg igjen, hehe. Vil jo liksom ikke at noen skal vite det - men fryktelig gøy å få lov å fortelle det her likevel, hehe. Har vert fast leser her lenge da, så nå har jeg endelig registrert meg.

Skal gifte meg i sommer, så er spent på om det blir en alkoholfri bryllupsfeiring for meg...., får bli alkoholfri vin da slik at ikke alle gjestene skjønner det... :)

Noen andre med bryllupsplaner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit! Bryllup høres fantastisk ut. Jeg giftet meg i fjor og det var den beste dagen i livet mitt - utrolig kos! Så du kan bare glede deg:) Her kan du fortelle om alt som skjer, og jeg tror nok at selv om du skulle kjenne noen her, så ville de ikkje kjenne deg igjen;)

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

eg og e ny her no.. men d e tredje barnet vi prøver på, så har vert her før!

kjempe spennende m bryllup da.. vi har vert gift i snart 4 år, tiden flyr. husk å nyte forberedelsene for selve dagen går så altfor fort!!

lykke til som prøver!

Skrevet

Så hyggelig at jeg fikk svar med en gang! hehe. Ja det blir spennende fremover, har en liten jente på 1 år og 7 mnd - så jeg er ikke helt ny i "gamet". Likevell er jeg akkurat like spent og nervøs for hva som kommer til å skje som sist...

Skrevet

Hei og velkommen hit:-)

Er rimelig ny her selv, vi går over i 2pp nå:-) (Tr har akkurat vært på besøk så nå venter vi på el!)...

Skal nok veldig mye til å bli gjenkjent her om man er litt forsiktig med hva an legger ut;-)

Vi er heller ikke offisielt prøvere, kun for moro skyld og for vår egen del;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...