Gå til innhold

Jeg blir så frustrert!! Hvorfor blande seg oppi ting de ikke har noe med.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, så gjelder det svigermor da,ei hyggelig dame. MEN- ho gjør meg gal til tider. Ho jobber i samme selskap som vi har forsikringer i, og selvom vi tilhører et helt annet kontor enn der ho jobber, og har en egen kundebehandler, er ho stadig innom våre forsikringer å ser og skaffer seg oversikt. Når vi i en vanskelig periode snakket med vår kundebehandler om å gjøre endringer i forsikringene, flytte innbetaling osv, så ringer hun å sier vi ikke har betalt.

Jeg sier det som det er at vi har avtale.

Hun legger i vei om økonomiske råd, hvordan hun ville gjort det osv.

Jeg sier vi klarer oss fint på egenhånd.

Det går noen uker, hun ringer igjen, samme leksa.

Så nå er hovedforfall snart, vi har mottatt nye papirer, med oversikt over autotrekkene og alt er på stell.

Hun ringer igjen...Og faktisk kjefter, fordi vi ikke har betalt og bla bla. Vi må gjøre noen grep med økonomien vår osv. Jeg blir irriterert. Svarer at vi har mottatt nye papirer, og har EGEN KUNDEBEHANDLER, da blir ho kjempe furten og kvass. Og svarer med at hun sikkert hadde sett feil på pcen sin da. Hva faen... Ho er IKKE vår kundebehandler, jobber i en annen del av landet, også går ho inn på pcen sin bare for å sjekke oss!!

Baaaah!!!... måtte bare få det ut...

 

Blir bytting av selskap nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når eg leser dette e eg glad eg ikkje har svigermor.. ler..

forstår din frustrasjon her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel gi sjefen hennes en klage eller bytte selskap.

Ho har faktisk ikke noe med å gå å kikke på forsikringer som venner og bekjente har så lenge hun ikke er kundebehandler for den personen. Vil tro at de fleste selskap har regler for slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det der tror jeg jammen hun kan komme i trøbbel med arbeidsgiveren sin for. Hun holder altså på å gå inn i familiens dokumenter - som jeg skal love deg at hun er innhabil til å ha noe med å gjøre - og legger seg opp i en annen saksbehandlers arbeid. Hadde hun jobbet for meg hadde jeg gitt henne en kraftig advarsel. Og jeg hadde faktisk sladret til saksbehandleren din hvis jeg var deg. Si at dette kan man ikke ha noe av, og at man ser seg nødt til å bytte selskap så lenge man ikke kan være sikret mot at hvem som helst kan gå inn og bry seg med deres forsikringsforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har hun rett og slett ikke LOV til!

hun kan ha lov til å gå inn og se om det skulle være relevant for noe men da har hun uansett ikke lov til å konfrontere dere med dette.

 

har selv en mor som er legesekretær hos legen min.. og hun har ikke lov til å gå i mine journaler uten god grunn.. og hva nå enn hun måtte lese der har hun ikke lov å fortelle meg..

så om jeg hadde blitt gravid og gått til legen ville hun mest sansynligvis fått vite det i journalen men hun hadde uansett ikke hatt lov til å snakke med meg om det før jeg forteller det selv ;)

 

jeg ville klaget til selskapet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...