Gå til innhold

Hvor lang permisjon skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Noen som har bestemt seg? Og hvorfor velger dere slik dere gjør?

Og hvordan tenker dere i forhold til barnehageplass? Vi føder jo på et litt "dumt" tidspunkt sånn sett..

Vi sliter litt med å bestemme oss, så fint hvis noen kan komme med innspill på hva dere tenker å gjøre :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143360461-hvor-lang-permisjon-skal-dere-ha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Jeg skal ta 100% lønn i 47 uker og siden jeg er alene får jeg alle ukene (inkludert pappaukene)

Er alene med tvillinger og kommer til å ta et ekstra år med perm, og da blir det overgangsstønad og kontantstøtte.

Planene da er at barna begynner i barnehagen høsten 2013.

Siden jeg bærer tvillinger går jeg snart ut i svangerskapspenger, siden jobben ikke kan tilrettelegge så bra for meg og kroppen har nok og bære på ;):)

Håper dere klarer og bestemme dere.

Tar 47 uker med 100% lønn. Far har så vidt jeg vet ikke opparbeidet seg rett til foreldrepenger, så da får jeg alt. Dersom menstermin holder seg er jeg ute av permisjon 23.06, men jeg jobber kun hver 3. helg (25% stilling) og dermed er det ingen krise i forhold til barnehage. Barnehage blir det fra høsten 2012 dersom vi får plass, siden vi begge er heltidsstudenter. Ikke full uke, vil jeg anta. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...