Gå til innhold

Dere med silikon og barn..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ammer dere/har dere ammet med silikon? Går det? Og hvordan ser puppene ut etter amming?

 

Puppene mine har blitt helt misfostret etter amming, og jeg er skikkelig ufornøyd :( En stor og en liten, og de bare henger og slenger... Vil ha silikon, men tror jeg venter til jeg har fått de ungene jeg skal ha. Fikk nr 1 for noen mnd siden, og allerede er puppene mine helt mørbanka.

 

Kan noen dele erfaringer med silikon og amming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du skriver "ufornøyd" så tror jeg du kvalifiserer til å bære silikon med glans :D Norsk kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urelevant.

 

Om jeg skriver "ufornøyd" isteden for "misfornøyd" (som er gramatisk riktig) så har ikke det noen ting med saken å gjøre, ei heller har det noe med silikon å gjøre. Om man ikke alltid skriver 100% gramatisk riktig i et forum, betyr det ikke at man er "kvalifisert" til å ha silikon, det er nok ikke slik at man må ha en viss grad av intelligens for å få silikon, og dersom man ligger over dette nivået så er man ukvalifisert :) Og som etnisk norsk trenger jeg nok heller ikke noe norsk kurs.

 

Men, da regner jeg med at du som antakeligvis er Miss Perfect ikke er kvalifisert for silikon da! Kjipt for deg at du må leve med hengepupper i ung alder... Med mindre du allerede er forbi din unge alder eller unngår å amme da, selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Urelevant"? Haha, ok. Det heter IRRELEVANT kanskje? Og jeg er ikke en gang etnisk norsk. Men forstår fortsatt at det er noe som heter "ironi" og "spøk".

 

Hengepupper har jeg forresten ikke, har A cup og trenger ikke BH for å holde puppene på plass. Har ammet mine unger til over året, og er nok i slutten av 20-årene ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har vi varet på hvorfor du er så pirkete :)

 

Fordi du har pugget og øvd deg på å skrive norsk, fordi du ikke kan snakke norsk like godt. Fint for deg, for da kan du skrive og så kan jeg snakke ;) flotte greier!

 

Deilig med a cup da, det har typen min og. Han trenger heller ikke bh ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, personangrep er det beste forsvar ja. Jeg har offentlig stilling der man MÅ prate flytende norsk uten aksent eller utenlandsk "sleng". Så jeg kan nok snakke norsk like godt som deg, og trenger ikke pugge noe som helst. Har fullført høyere utdanning i Norge (mastergrad) og gikk ut med toppkarakter.

 

Men for å være like usaklig - stakkars deg som har type med pupper! Uffda. Og ja, det ER deilig med A-cup. Man kommer inn i de fleste plagg i små størrelser uten at det ser vulgært ut. Man får ikke vondt når man trener og man får ikke hengepupper når man blir eldre i like stor grad som de med større pupper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint for deg da at du tjener fett ;) og at du bruker forum til å rakke ned på andre, isteden for å svare relevant til det folk spør om. Du skjønner, utrolig nok var jeg ikke ute etter kritisering på min grammatikk. Og med A-cup har du nok heller ikke silikon, så egentlig angår nok ikke denne tråden deg. desverre!

 

Forresten, har jeg ikke type med pupper - det kalles brystmuskler ;) Men ja, det også er usaklig. Akkurat som alt annet du har skrevet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada må beklage at diskusjon eskalerte slik, var oppinnelig ment som en spøk.

 

Har to venninner med silikon. Begge to ammet ungene sine og ikke hatt noe problem med det, men de har hørt at man kunne lettere få brystbetennelse eller problemer med å få melka ut etter man har tatt silikon. Den ene venninna fikk attpåklatt, uplanlagt. Den andre var ikke ferdig med barn.

 

Vet at klinikker anbefaler generelt å vente til man har fått de barna man skal ha. Er nok lurt å vente hvis du skal ha et barn til i ganske nær fremtid. Men hvis det er veldig stor forskjell mellom puppene, hadde jeg prøvd å få henvisning til å få det dekket av det offentlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at du til slutt greide å svare seriøst.

 

Str er ikke veldig forskjellig, men nok til at jeg irriterer meg veldig over det og føler meg uvel. På samme tid tror jeg ikke at det er nok til å få det dekket.

 

Jeg har tenkt å få to barn til (ihvertfall, hadde det vær opp til meg, enda fler), nå er gullet 6 mnd og om to-tre år tenkte jeg å få neste. Ca to år etter det vil jeg ha tredje og siste. Så jeg er ferdig med amming om kanskje 6 år, kommer an på om jeg følger "planen" og hvor lenge jeg ammer.

 

Men endrer puppene form etter amming MED silikon? For da venter jeg ihvertfall til endt amming. Kjedelig å bruke mye penger på noe som forandrer seg negativt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...