Gå til innhold

Har jeg gjort noe feil her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært fram og tilbake med en fyr i 1.5 år. Han har såret meg utallige ganger, forlangt abort da jeg ble uplanlagt gravid tidligere i år, slengt dritt til meg og avvist meg. Andre ganger har han vært kjærlig, omtenksom og bare skjønn.

Ble kjent med ham for 1.5 år siden, og da sa han klart fra at han ikke vil rote med meg eller noe siden han ikke vil ha forhold til noen. Helt greit. Likevel møttes vi halvt år etter det igjen, og det ble en del roting. I desember ifjor ringte han og fortalte ut av det blå at han var forelsket i meg. Da hadde jeg allerede en annen mann på gang, og avvist ham. Han reagerte med voldsom sinne. Så traff vi hverandre i mars, og jeg klarte å bli gravid. Etter at jeg tok abort (ikke bare på grunn av ham, var diverse årsaker som gjorde det umulig for meg å beholde), så hadde vi lite kontakt.

 

Men så skjedde det noe. Han begynte å ringe (gjorde det ALDRI før), si at han er glad i meg. Kom på besøk hit for første gang, og vi har hatt det utrolig hyggelig sammen. Jeg sendte blomster i bursdagsgave til ham, og da ringte han, takka pent, sa han var veldig glad i meg og at han ville at vi kanskje skulle satse på oss to. Han ville at jeg skulle besøke ham på arbeidsplassen og være hos ham noen dager. Dette var ordene som jeg venta i 1.5 år til å høre.

 

Så sendte jeg en god natt melding til ham to dager etterpå. Ingen svar. Ringte. Ingen svar. Sendte melding på facebook om han kunne ringe meg siden det med at vi skulle prøve på forhold var en bombe for meg og vanskelig å fordøye. Verken telefon eller melding tilbake. Så spurte jeg på facebook om jeg skulle komme på besøk - og fikk ingen svar. Selv om han satt på chatten hver dag i denne tiden.

 

Etter en uke slik oppførsel, slettet jeg ham fra facebook som venn. EN TIME etterpå kom spørsmål om hvorfor jeg sletta ham. Jeg forklarte at han bare sa han var glad i meg for å såre meg, og da ble han sint og sa at JEG ødela alt.

 

Så, dere kloke damer, ødela jeg alt ved å kutte han ut fordi han ikke gadd å ha kontakt i 1 uke etter å ha sagt at han ville satse? Dette er en mann jeg aldri har klart å komme over, det gjør vondt hver gang jeg ser bildet hans eller hører stemmen hans, siden han ikke er her hos meg. Bør jeg si unnskyld og prøve å rette opp i det, eller reagerte jeg riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sorry asså men d der høres ut som ein MØKKA MANN!!!!

par som er nyforelsket og vil stase får ikkje nok av hverandre, de unngår ikkje kontakt i en uek!!!

du har ikkje ødelagt noe, mannen har tydeligvis store issues!!!

du FORTJENER BEDRE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Tror jeg dropper å ringe til ham i dag og prøve å rette det opp, nå er han sint og tar ikke telefonen.

 

H I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han er så ustabil nå skal du bare være glad du slipper å ha noe mer med han å gjøre.

Du må for all del ikke finne på å unnskylde deg her, du har ikke gjort noe galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, hvor skal jeg begynne... hva skal jeg si? Drit i ham. Ganske enkelt. Denne mannen er ikke verdt mer av din tid. Han respekterer deg ikke. Vil aldri gjøre det, heller. Du vil bare ødelegge deg selv på denne måten.

La ham gå. Bli fri. Kom deg videre og forbered deg på å treffe en tvers gjennom snill og god mann. Ikke denne guttevalpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en mann med problemer av ett eller annet slag. Forsøk å komme over han, han sårer deg jo bare. Og det før dere i det hele tatt er et par..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har lest og svart på innlegg fra deg her før. Og du gjorde det riktige. Det lyser lang at det ikke blir en bra fremtid med denne mannen. Dere har enda ikke vært ordentlig sammen, og det er allerede masse sinne og problemer.

 

Håper du ikke tar mer kontakt med han, og holder deg unna. Du fortjener bedre og denne mannen virker jo helt psyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han blir nok aldri bedre, om mulig bare verre når han først har deg på kroken..

e vanskelig med kjærlighet og følelser, men håper du kjenner inni deg at du er verdt så mye mer og bedre enn dette.

finn ein snill og god mann som du kan dele livet med, livet er for kort til å kaste vekk på slike tullinger av noen mannfolk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Skal prøve å jobbe med å komme over ham, men det er vanskelig. Har sett for meg fremtiden sammen med denne mannen faktisk :(

 

H I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke finne deg i dette ! Du fortjener myyyye bedre. Dropp han i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...