Gå til innhold

Akkurat idag ønsket jeg at jeg var singel og kunne bestemme alt selv i mitt eget liv.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir så frustrert over mannen min.... vi sliter litt økonomisk så skal kutte ner på utgifter... Men jeg føler jeg er den som er flinkest.. jeg har sluttet og røyke og kjøper nå kun det vi trenger fra butikken.. Så nå snart går abonomentet våres ut så da setter vi ned og regningen synker med vertfall 800 kr i mnd. Sambo har en hobby hvor han har brukt en del penger på deler og slikt(npr vi hadde penger til det og litt småtterie mens vi hadde det trangt frem til vi ble enig om full stopp) så har jeg lyst på ny tlf da min begynner og tulle mer og mer og enkelte knapper ikke funker.

 

Den tlf jeg har lyst på så stiger kun regningen pr mnd med 100 kr så med mind og hans regning blir det 800 kr i steden for 700 kr i regning. ser ikke helt problemet med en hundrelapp mer.. ja vi kunne latt være og heller spart den 100 lappen. Men han røyker enda og bruker en 100 lapp omtrent annehver dag så synes ikke jeg krever mye med den 100 lappen ekstra i mnd.

 

Heller han som burde kutte ut røyken om det er så viktig og spare en 100 lapp ekstra... Jeg har jo ofret det jeg kan for og spare penger.

 

Off, ble litt klaging her inne siden han er på jobb og vi ikke kan "krangle" videre om dette før han kommer hjem .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal sies dette er en av de små tingene vi krangler om i hverdagen nå som vi sliter litt med penger... og hadde jeg vært singel hadde jeg hatt bedre råd enn vi har nå tilsammen og jeg kunne bestemt selv om hva jeg vil bruke penger på og ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i snart 3 år. Tro meg, jeg hadde gladelig gått ned i lønn og gitt opp MYE av min "frihet" for å ikke være så ensom og frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo fint få telefon billigere da...

her har mannen tatt av seg ringen og vi er på vei mot seperasjon...hadde mye heller gått ned på telefonkrav fremfor at han forsvinner...

mange fighter jeg skulle ønske jeg hadde driti i å bruke krefter på nå, for det er mye som er meningsløst å bruke krefter på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han røyker og har dermed ikke lov til å klage på ditt pengeforbruk. 100 kr mer til deg i MÅNEDEN vs hans 1400 kr i MÅNEDEN på sigg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen din har ingenting han skulle ha sagt!! Syns heller han skal kutte røyken da! I det minste røyke mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for den tlf.. 100 kr er ikke så mye. Men 100kr her og der er mye. Men han røyker og det bruker dere endel mer i året på, sammenlignet med denne mobiltelefonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...