Gå til innhold

Flere enn meg som gruer seg til sommerferie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke la penger få ødelegge sommeren da :) Man kan gjøre mye som ikke koster penger, og hvis man senker kravene litt, så går det nok bra skal du se!

 

Får håpe det ikke er så ille at du ikke får skaffet mat på bordet da. Isåfall er vel ikke sommeren noe verre enn vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he, he, takk for svar.:) det er bare det at jeg har sagt til ungene at vi skal reise bort når jeg har penger... men for all del det er masse ting vi kan finner på her vi bor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i magen disse dagene, jeg. Har hatt ferie allerede en uke... og skal ha det til slutten av august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har heller ikke penger, men er mye å finne på uten penger! Vi skal gå turer i fjellet, dra på lekeplassen, stranda, skogen eller bare henge i hagen! Eneste vi mangler nå er fint vær!!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse penger og mulighet til å gjøre masse, men gruer meg til sommerferien allikevel. Mannen min har flyttet fra meg og det blir første ferie uten han. Barna syns det er rart og dumt at ikke pappa skal være med på ferie og alt er bare kjempe trist... :-( Tar med barna til syden og håper at det blir hyggelig allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg litt ja,men jeg har heldigvis fått en god slump skattepenger.. det veier opp litt for bare 15 dager ferie... og at samboeren pakket sakene å dro i dag.. kjipt selv om vi var enige om det ;(

 

Skal tenke positivt og ha en fin ferie med 3 åringen uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gruer meg, for vi har kjempe dårlig råd nå og det blir hjemmeferie på oss føler at jeg svikter datteren min ved å ikke reise til syden osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tatt ferie nå, skal ha i 4 uker. å jeg kjenner jeg gruer meg også. ikke pga pengene selv om vi ikke har så mye av d. men pga at mellomstegutten min på 4 år er veldig krevende. han hyler,trasser,biter,slår,kaster ting osv. å nå når minstebarnet kunn er 8 uker så er d ennå mere av d. han er rett å slett skummel av å til, han kan renne på meg og babyen titt å ofte. å han er utrolig sterk for alderen ( både barnehage og hs har merket styrken hans) + at aktivitetsnivået er veldig høyt. han får være me på stell,kosing,holde mm. så vi inkluderer han. men d blir ikke bedre. elstemann på 6 år får også gjennomgå stakkars, så han vill ikke være hjemme av å til. blir litt frustrert. Men vi skal kose oss så godt vi kan :):) han har heldigvis noen gode minutter gjennom dagen :)

Vi skal bare noen småturer i ferien vi da men guttene gleder seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...