Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei. Jeg og samboeren min har vært sammen i snart 8 mnd, men alikevell har jeg vanskeligheter med å stole på han, er det vanlig? På starten av forholdet var han utro to ganger men det gikk fort over dersom han innset han ikke ville ha noen andre enn meg. Problemet er, før bodde han i Brasil, brukte en del narkotika og hadde samleie med veldig mange jenter noe han er helt ferdig med nå. For ikke lenge siden kom vi til Brasil for å besøke moren hans, vi skal sannsynligvis være her i to mnd men jeg stoler ikke på han! Det er noe helt nytt for meg, jeg har aldri vært så langt hjemmeifra og ALDRI følt meg så alene, forventer jeg for mye av han? Han vil gå ut med vennene sine uten at jeg hele tiden vil være med og kontrollere han, han sier at han av og til trenger også å gå ut uten meg. Hva skal jeg gjøre, dersom han sier det begynner sjalusien å vokse og jeg bare krangler, tankene at han skal gjøre noe dumt forlater ikke hodet mitt. Jentene han koste seg meg, eksene han alle dårlige vennne hans bor her, jeg er redd han blir lett påvirket av dem. Jeg vil ikke han skal gjøre noe dumt, men alikevell så kan ikke bestemme over han. han gikk ut en dag, da vi kranglet og da hadde jeg en full av sjalusi følelse inni meg noe jeg hater og vil unngå. Overreagerer jeg eller er dette normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå