Gå til innhold

Smerter rundt gravidemagen, øverst og på sidene. Hva er det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har smerter øverst i magen. På begge sider, i bredde med puppene på en måte og høyde med navlen. Det kjennes ut som musklene er slitne. Det kan på en måte også sammenlignes med hold. De er ganske konstante. Hatt det til og fra i en ukes tid. Er i uke 27.

Noen som kjenner igjen dette og evt kan hjelpe meg med en forklaring? Har tenkt at det kanskje er kynnere, men det varer veldig lenge avgangen. kan kanskje sitte i en time eller to. Så veldig usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg.. lurer du på sånne ting bør du ta en telefon til føden eller jordmor/lege.. Er du klar over hvor mange som svarer selv om de har null anelse? Altså bare skriver noe? Alle svangerskap er forskjellig så om du er redd for hva det kan være eller bare er litt bekymret, ikke vent men ta kontakt med fagfolk. Masse lykke til videre ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var slike smerter muskler.

 

MEN ring legen, få en skikkelig undersøkelse, jeg har vært 4-5 ganger hos legen pga dette. Og jeg må fortsatt kontakte dem hvis jeg får mer av de, for det kan være noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det er muskler jeg også, blir liksom sliten i musklene rundt magen. Er ikke så vondt at jeg blir nervøs, men kjenner det veldig godt.

Jeg har time hos jordmor om tre uker, er det for lenge å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha gått med en gang, for er det musklene får du smertestillende du kan ta (hvis du ikke er allergisk som meg og må bite tennene sammen og holde ut) Det kan og være magsyren, som de og kan gi deg noe for.

 

Ta deg en tur til legen eller legevakten, mye av smertene kjennes ut som muskelsmerter, men er indre smerter som slår ut.

 

Da jeg fikk muskelsmerter i magen ringte jeg legen ganske fort. Får jeg det nå ringer jeg føden *er sprekkferdig hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for support, jeg ringer :-)

Er alltid deilig å få noen andre sine synspunkter av og til. Vil jo ikke virke som en hypokonder, er jo ikke så dreven i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magesmerter er skumle, du kan eventuelt ringe føden og å høre, jeg var hos legen pga jeg var ikke kommet så langt, men ble sendt til sykehus storsett hver gang.

 

Men masse lykke til, sitter selv med uggen mage og lurer på å ta en telefon selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...