Gå til innhold

jeg blir skremt av jenta på kanal fem nå....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, men hu tar jo ikke hensyn til hva hun putter i seg....

jeg er stor selv, skjønner godt hvordan hun har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett hva du snakker om, og aner derfor ikke hva slags forfall det er siktet til, men her er en hypotese:

 

De tenker: Fra nå av skal jeg ikke ta vare på meg selv, bare forfalle... Det er som regel et bevisst valg, skjønner du.

 

1) Vi har forskjellige interesser. Noen liker sminke, andre ikke Noen er opptatt av sko og klær, andre ikke. Man behøver ikke være oppdatert på motefronten for å være velfungerende.

2) Overvekt kan for mange være et resultat av det samme som skyldes bulimi, anoreksia og andre spiseforstyrrelser. Depresjon, stress, traumer osv. Ikke alle velger bevisst å fete seg opp, og ikke alle bryr seg om de legger på seg.

 

Jeg synes det er tristere med sneversynte mennesker, som ikke evner å sette seg inn i andres situasjon. Som tror de har funnet opp kruttet og ikke evner å se at det er mange underliggende faktorer som spiller inn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien er jo ikke akkurat av det støttende slaget her. Bestiller masse fet mat, moren slenger dritt til henne.... Det er jo egentlig sånn, at når barn er overvektige, så er det - såfremt det ikke er sykdom inne i bilet- foreldrenes ansvar. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...