Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kallenavn på barna deres? evt hvilke kallenavn har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morro at du spør om dette :)

Sønnen vår heter Lukas, men han heter også Bamse :)

Det har han blitt kalt siden han ble født :)

Skrevet

vesla, gullet, lillemor osv ;) <3

Skrevet

Jenta mi heter Lilly Sophia, men jeg kaller henne av og til Phia.... :)

Skrevet

Lille-nurk, lille venn, gullet, lillemann, lillegutt :)

Gjest LillyBelle65
Skrevet

Morsomt :)

Datteren vår heter Lilly-Isabelle, allerede før fødselen fikk hun et kallenavn av en venninne av meg: Lillybelle.

Dette blir hun kalt av oss innimellom ellers er det: gullet, tullemor, kosklumpen og gullekompen :)

Skrevet

Datteren min på 3 år heter Thiril og blir ofte kalt for Thiril-tulla og trollmor (passer ypperlig forresten...). Men jeg kaller henne for snuppa mi og det faller i veldig god jord =) Hun er forøvrig kun snuppa til mammaen sin, sier hun <3. Sønnen min, Jakob, på snart 5 mnd, blir kalt lille venn. Det er det Thiril og jeg som kaller han. Hun og jeg snakket om hva vi kunne kalle Jakob, sånn siden Thiril er snuppa til mamma.. Jakob kunne ikke hete noe med snupp ihvertfall, men lille venn ble vi enige om. Bestemødre og deres søstre kaller gjerne Jakob for vakkerungen. Det gjorde de også til Thiril da hun var under året. Thiril kan forresten også kalles gull-lokk, for hun har blonde korketrekkere =)

Skrevet

Guten vår blir kalla litle frosk :) Ein familieting, hehe.. Ellers blir det vel fantungen, litlebjorn eller skjonningen :P

Skrevet

"Rampegutt" syns jeg er veldig treffende på mini´en her i huset! Han har virkelig et rampete blikk! :)

Skrevet

rusken, lillerusken, snuskeluska, rusketuska, ellabella (hun heter Ella), monsteret, ruskenusken, ruskenuskesnusken

Skrevet

Jenta vår heter Ingrid Sofie..

Innimellom blir det Issie, Sofien, gullet, vennen, lillegull.. ja litt av hvert :)

Skrevet

Her går det for det meste i lille trollet (er trønder så det blir litj trollje), langfingerPer (i et ord) og lille vennen :)

Lille trollet er for at han er en liten rampegutt med et skikkelig jokersmil :)

LangfinerPer er for at han får tak i ALT som han ikke skal ha (les mobiler, fjernkontroller, papirer, rene sammenbrettet klær ol!)

Lille vennen er noe mamma fremdeles kaller meg, selv om jeg nå er 23 år :) Synes det er veldig koselig, og det ble automatisk at min lille ble kalt lille vennen :)

Skrevet

Her heter jenta Mathea. Men jeg tror mer hun blir kalt diverse andre ting som: fining, lille, mammas hjerte og mammas prinsesse ;)

Skrevet

Jenta mi heter Tilla, og jeg kaller henne Tilla Vanilla rett som det er :P Ellers er det lille vennen og skøyer'n - bare fordi hu er en liten venn og en skøyer :)

Skrevet

ellinor blir ofte kalt : Elli, snuba (storesøster på 6 sier det stort sett hele tiden) eller small face;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...