Gå til innhold

Hvilke sanger har dere lenge sunget feil på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har helt fram til nå på fredag da jeg så sangen på Allsang på grensen sunget :

Buffalo soldier, treated like a rockstar

 

Hahahahhaaaa... Herreguuud så flaut, selv om jeg ikke har sunget den høyt for andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julesangen "Glade jul" sang jeg feil på het i jul i fjor! Og jeg er 30 år, hehe... Jeg trodde det var: "..hvor de svever for Gud er skjønn" og synes i grunnen det var en ganske rar setning. Har vel aldri lest teksten til den sangen før jeg fikk den som en del av et sanghefte på en juleavslutning nå sist jul. Måtte le litt da.

 

Og så trodde jeg de sang "I'm hot, I'm single..." osv på Ølbriller-sangen, men det er jo ikke noe jeg har sunget lenge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille fetter edderkopp har jeg lenge sunget. Jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg gjorde det, man hører jo egentlig tydelig at man synger Petter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

summer of 69...

i had my first real sexdream var tydligen inte helt rätt men herre gud så mycker mer kul den sången var med min text.. Vem bryr sig om en gitarr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe !! Jeg har også sunget "I had my first real sexdream" :P Enig at det høres mye bedre ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillesøstera mi kom og spurte om helvette var et stygt ord da hun var 4-5 år... for hun mente de sang "når trollmor har lagt sine hevetes troll"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synger helt automatisk: one more reggae before you go.

 

jeg er fullstendig klar over at det er one more reggae for the road;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...