Gå til innhold

50års lag


Ksenia & Anjem

Anbefalte innlegg

Onkelen til samboeren min fyller 50 år..Mye skal vi gi? 500 eller 1000 kr? Kan jo nevne at vi ikke har god råd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må der gi penger da? Hva med en gave med litt omtanke bak? Prisen er vel ikke det viktigste.

 

Hva med en fin blomsteroppsats (lag selv, da sparer du penger), og en flaske vin.

En praktbok/faktabok om det han interesserer seg for. Det være seg reising, vin, mat, fiske, friluftsliv, jakt, trening osv.

Er han glad i kaker? Bak en skikkelig god kake, du vet han setter pris på.

Eller om du er flink, lag syltetøy, saft, sursild, pickles, bak brød, rundstykker, boller eller annet. Pakk det pent inn, og gi det sammen med en bukett blomster.

 

Det er ikke så mye som skal til for å glede noen, det er tanken som teller, ikke sant? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han ønsket seg visstnok penger..jeg tenker at en 50åring har nok stæsj og slikt fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig mot å gi penger i gave til voksne folk... Og hvis du ser hva jeg skriver, så er det jo ikke ikke akkurat stæsj som skal ligge og støve ned jeg foreslår.. ;)

 

Kjøp han en flaske cognac eller noe sånt da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hercule Poirot

Helt enig med TøffiTrynet☠. Jeg synes faktisk det nesten er en uskikk, jeg, dette å ønske seg penger i enhver sammenheng. Kravstort, synes jeg, og en slags mistillit til gjestene: "De kjøper så dårlige gaver at jeg heller ønsker meg penger"... Hva slags innstilling er det?

 

Personlig ville jeg gitt fullstendig f i hva han "ønsket" seg, og heller kjøpt et par flasker god vin, eller en bra cognac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...