NostraStoria Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 vi håper fortsatt at ting skjer av seg selv FØR den tid, men nå har jeg uansett fått bekreftet at jeg skal slippe å gå med disse plagene mine også i dagene/ukene etter termin. Nå blir det max termindato så får vi nå se Jeg skal også få akupunktur i ukene før av jordmor - kanskje det kan gjøre ting lettere. Jeg håper nå hvertfall det og er glad nå siden jeg ser lyset i tunnelen! Ble satt i gang sist også og det gikk fint og nå vet jeg mer eller mindre hva jeg går til.
2små,rosa&blå Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Hei Får du gratis akupunktur på sykehuset? Og hva er grunnlaget, om jeg får spørre? Jeg lurer på om jeg har noen mulighet til å få det samme. Gikk 11 dager over tiden sist, tror du det er nok? Og denne gangen er babyen ca en kilo større også. Har bestilt modningsakupunktur og skal begyne om to uker, men det må jeg jo betale for selv.. Dyre greier det der...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Jeg skal på kontroll på onsdag og håper og tror at de setter meg igang da Har en del plager og babyen er 4 kg . Ble satt igang med nr 1 også . Termin er 18 juli
Maia&Mathias <3 Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 Så spennende!! Du har termin samme dag som meg, 28.juli? Hvorfor har du fått time til igangsettelse? Jeg venter på innkallelse fra sykehuset for ny ul og samtale til forløsningsmetode da snuppa ligger i tverrleie men regner jo med at ho snur seg før fødselen...
NostraStoria Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2011 Grunnen til at jeg blir igangsatt til termin er kraftig bekkenløsning. Jordmor på sykehuset mente at det kan være bra for fødselen med akupunktur, så det skulle hun sette på meg, begynner noen uker før termin! Syns jo det er kjempeflott, for ifjor når jeg gikk over termin med samme plagene så fikk jeg beskjed om at de ikke tok akupuntur, så da tok jeg dette privat. Lykke til dere andre! Vet jo de er ikke like strenge som ved førstegangs, og en må jo bare håpe at fødselen starter av seg selv!
NostraStoria Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2011 Denne babyen er allerede 3 kg nå og kommer til å være rundt 3,9 ved fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå