Gå til innhold

da skjedde det som IKKE skulle skje..

Anbefalte innlegg

fikk svar på prøvene i dag... ikke særlig lovende... :-(((

dette endte nok en gang i SA..

skal til legen på fredag for innv. UL for å se om alt er ut...

har hatt mye smerter i magen i helga, men har ikke blødd noe mer..

håper kroppen har ordnet opp selv, slik at jeg slipper utskrapning..

hopper tilbake til bli gravid.. :-((((

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143359951-da-skjedde-det-som-ikke-skulle-skje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var leit! Har vært der du er flere ganger, og det er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å gå på igjen.... Har du fått utredning for habituell abort? Hvis det har skjedd tre eller flere ganger, så kan du få tatt diverse tester mv for å sjekke om dere f.eks er disponert for genetiske feil eller trenger blodfortynnende osv. Ta kontakt med legen din og få en henvisning til utredning hvis du ikke allerede har fått det.

Håper det går bra med deg etter hvert og at det sitter neste gang! Vet det er en mager trøst, men det at du faktisk klarer å bli gravid er et mye bedre utgangspunkt enn de som ikke klarer å bli gravide i det hele tatt. Da er sjansen god for at det ordner seg på ett eller annet tidspunkt.

Stor klem og lykke til videre!!

Uff det var trist og lese:/ Har vært inne her mange ganger for å se hvordan det gikk med deg, ikke det jeg håpet og lese....

Som flere over her sier, fattig trøst når man står opp i det, men håper du får god hjelp og oppfølging ved neste graviditet om dere vil prøve igjen. Har vært der selv, og ikke nøl med å få kontakt med de beste. Vurderes om du må bruke litt støtte som blodfortynnende o.l

varm trøste klem fra meg

trist når sånt skjer...var du mange uker på vei? ...for min del er jeg snart 6 uker men frykter som deg jeg har abotert....har blødd i 2 dg nå...ingen smerter....men kommer klumper ut .... men synes det er så rart at jeg jeg ikke har vondt, eller blør mye...bare litt Men det er som slim klumper i det... noen med erfaring ?

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...