Gå til innhold

Ville du gått fra nr. 1 og heller tatt nr. 2???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1. Han er en søt sjarmør. Litt kraftig, men også mye muskler. Han hjelper til masse i hjemmet, står opp med barna og er handy. Fikser alt med bilen, klipper plenen, hogger ved osv. Litt slapp med barneoppdragelsen, litt for "snill" med barna. Tilfredstiller i sengen og veldig glad i sex og kvinnekropp (som alle menn kanskje..)

Har en litt dårlig jobb, tjener ikke så mye, men det er en stabil dagtid jobb hvor han kan hente ungene i bhg hver dag. Ikke opptatt av karriere, utdannelse osv. Ikke veldig sosial. Kiler, masserer og koser med deg hver eneste kveld så mye du ønsker, og veldig snill og god mot alle. Kanskje litt naiv til tider. Ikke så veldig smart, følger ikke med i verdensbildet. Blir meget frempå i fylla og meget flørtete med alle. Gjør det meste for deg og er aldri gjerrig, men har ikke så mye å rutte med.

 

2. Han er meget vakker, utseende som en mannlig modell. En som de fleste jenter snur seg etter. Tjener godt. Har fin bil, fint hus og mye matrielle goder. Liker å bruke penger. Fotballgal. Ikke så veldig ryddig av seg. Følger med og er ganske smart. Veldig sosial og prater med alle, ganske flørtene i fylla han også. Har ikke barn, men ønsker barn. Har ingen erfaring med barn. Veldig følsom og litt sjalu. Flink til å gi komplimenter. Glad i å reise. Glad i familien.

 

Ville du gått fra nr. 1 for å bli sammen med nr. 2??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde valgt den mannen jeg hadde best kjemi med, var forelsket i og hadde det beste vennskapet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg ville gått FRA noen for å gå TIL noen andre, det funker sjelden i lengden. I så fall virker du (hvis det er deg vi snakker om) bare lei av nr 1 siden du har søkt det stikk motsatte i nr 2.

 

Men å velge mellom disse to synes jeg er vanskelig. F.eks hvis du var blitt kjent med dem samtidig og til slutt måtte velge mellom dem. Det beste er vel en mann som har litt av alt det der. Ingen sjanse for begge to, eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Syns det høres veldig grunt og overfladisk ut å slippe nr 1 for nr 2. Men det er kanskje flere faktorer inne i bildet enn det du skriver her. Dessuten; å bli betatt setter sterke følelser i sving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle gått fra en mann ville jeg etablert meg alene og hatt litt tid for meg selv før jeg evt gikk inn i et nytt forhold. Ville aldri gått fra en til en annen, det fører sjeldent noe godt med seg.

 

Viktig å "finne seg sjæl" og nullstille seg før man etablerer et nytt forhold.

 

Hverdagen kommer til alle forhold og gresset er sjeldent grønnere på andre siden av gjerdet. Jeg ville først prøvd å reparere på det som evt var galt med nummer en, og gikk ikke det ville jeg blitt alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanskelig å si ut fra de få, overfladiske opplysningene, MEN:

Å velge status og penger frem for ekte verdier som varme, omtenksomhet og kjærlighet, ville jeg se som et utrolig dumt valg.

 

Og å velge en mann med et utseende alle kvinner snur seg etter, er aldri spesielt lurt. Spesielt ikke når selvsamme mann er en flørt, som du beskriver.

 

Tror du er utrolig heldig med den du har, og burde konsentrere deg om å gi ham tilbake den kjærligheten han ser ut til å fortjene i stedet for å fundere på et kjapt bytte: Ingen er fullkommen, husk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr. 1 har vært utro, en gang i fylla. Angrer veldig og gråter fordi han er redd for å miste deg. Sier han innser hvor utrolig dum han har vært, vil gjøre ting han før nektet for å beholde deg, altså strekke seg meget langt. Og du vet han mener det fordi du ser han har forandret seg. Han sier han elsker deg over alt på jord og du er den beste han har hatt. Er veldig redd for å miste deg.

 

Nr. 2 kjenner du ikke så veldig godt, men nr. 1 kjenner du inn og ut. Du er betatt av nr. 2, kanskje også litt forelsket, men du elsker nr. 1 og han har du også barn med.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er ikke om du kunne tatt nr 1 eller nr 2, men heller om noen av dem gidder å ta deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men har du barn med nr 1, så er det et dårlig valg å forlate han for en som du bare er betatt av.

Det håper jeg du ser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du egentlig ønsker å bli alene går du til nr. 2. Jeg kan ikke tenke meg at det forholdet kom til å vare mer enn maks 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette et litt dumt spørsmål? Siden du og jeg er helt forskjellige kvinner med helt forskjellige behov og verdier. Så dette kan nesten ingen andre enn du selv svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...