Gå til innhold

Klarer ikke å glede meg..

Anbefalte innlegg

Hadde en MA i oktober var da 9 uker, babyens hjerte slo ikke på tidlig ul.. Nå er jeg 7+4, tror jeg, og er bare VELDIG forsiktig glad. Har så lyst til å kunne slappe av og kose meg! Tenk å kunne si høyt JEG SKAL HA BARN I FEBRUAR.. Uff dette ble et lite hjertesukk. Skal bestille privat ul nå, så får jeg håpe at jeg får se et lite hjerte slå:)

Flere som har det sånn der ute??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143359896-klarer-ikke-%C3%A5-glede-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! Titter innom fra 2.tri..:)

Vil bare si at jeg har opplevd det samme som deg. Oppdaget MA i februar, da var jeg 9+1.

Denne gangen klarte jeg ikke å slippe jubelen løs før jeg var på tidlig ul, selv om jeg følte at det kom til å gå bra denne gangen. Tok en ul da jeg var 7+1, og da jeg var 11+3, og det gikk jo helt supert :)

Så jeg skjønner veldig godt at du ikke klarer å slappe av helt enda, men bestill deg ul :) Da har du noe å se frem mot, samtidig som du klarer å slappe av etter du har vært der! Og som jeg tenkte mye på, så går det som oftest bra neste gang!! :)

Masse lykke til videre! :)

Har det akkurat på samme måte. Prøver egentøig å tenke minst mulig på det og være forveredt på alt frem til 12 uker er passert. Har hatt 4 SA/MA i løpet av et år, så jeg er meget avventende, for å si det mildt...

Klarer ikke å begynne å tenke, planlegge og glede meg før tidligst uke 12 er passert. Er ca 8+4 nå...

Annonse

Tusen takk :) jeg har heldigvis en skjønn liten treårig datter, så jeg vet det KAN gå bra! Og ingen finner noe feil, så da er det ikke annet enn å gå på med krum nakke. Men tar ingenting for gitt, som du skjønner.

Får håpe vi begge klarer oss igjennom uten noe mer krøll! :)

Jeg har det akkurat som dere jenter og kjenner meg godt igjen i det dere skriver. Hadde en MA i januar, det ble oppdaget på ul i uke 8, men utviklingen hadde stoppet et par uker før. Nå er jeg 6+5 dager på vei og er livredd for ny MA. Forrige gang var jeg ekstremt kvalm, trøtt og veldig gravid så beskjeden kom som et sjokk på både meg og mannen. Skal på ul på onsdag og jeg gruer meg max! Vet ikke hvordan jeg skal takle en eventuell ny nedtur... Lykke til jenter, krysser fingrene for dere alle!

hei hei..

Jeg har en sa og en ma bak meg, så vet hvordan du har det. er nå i uke7 så krysser fingrene å lever i trua på at denne gangen skal det gå.

Jeg har også time til tidlig ul onsdag som kommer. Blir en spennende dag for flere av oss =)

Ønsker alle lykke til, dette går bra!! =)

Jeg hører til på denne tråden, hadde en SA i desember (uke 6) og en MA i mai (uke 9). Nå er jeg gravid igjen i uke 7 og synes det er en veldig utfordring og tro det skal gå bra. Tok to hcg forrige uke onsdag og fredag men 4350 og 8700 noe som er veldig fin dobling. Likevel er jeg så urolig! Skal på tidlig UL neste onsdag men sist fikk jeg se hjertet slå i uke 8 , men så halvannen uke etterpå var det dødt. Så jeg vet ikke hvor beroliget jeg blir av det! Merker at jeg rett og slett har vanskelgi for å tro at det skal gå bra! Jeg går på Albyl-E og Crinone og tenker at de fine hcg verdiene sikkert bare skyldes hormonene jeg tar...sorry negativt innlegg men jeg synes det er så VANSKELIG! Idag er jeg mindre kvalm og da raser verden litt for meg. Samtidig så leste jeg jo over her at noen var veldig kvalme ved en MA så egentlig er vel ikke kvalme og trøtthet noen garanti for at det går bra. Har også lest andre steder at samme persom har opplevd å være ekstremt kvalme med MA og lite kvalme når det har gått bra. Sannheten er vel at man ikke har noen som helst kontroll :(...sorry jenter, dårlig dag idag...

Kjenner meg godt igjen Gullis. Var veldig kvalm, men hadde en MA i nov. Gravid igjen- men har blødd mye og ikke så kvalm denne gangen??? Så hjerte banke for ei uke siden- skal på ny UL i morgen. Dette er den verste følelsesmessige karusellen jeg har vært med på ;-) dette er mitt 4 svskap. og har heldigvis 2 friske barn :-)

Ja, det er det helt klart! Nå har jeg sovet et par timer så trøtt er jeg jo men ikke kvalm i det hele tatt idag :(. Hvordan er det mulig liksom, Har tatt Hcg og stigningen i går var fin men har ikke UL før om en uke ! Hvor langt er du på vei erm?

Annonse

Sånn har jeg det og, nesten godt å høre at man ikke er alene om "galskapen" ;). Humøret svinger jo litt i takt med trua i tillegg til at hormonene i utgangspunktet gjør meg rimlig irritret. Vet jo dessuten at det er viktig med positive tanker...urrhg!

Jeg er vell ikke akkurat noe hyggelig selskap for de rundt meg for tiden jeg heller nei ;-) de positive tankene er vanskelig å mane frem i lengre perioder- men de stikker innom av og til :-) skal på UL imorgen og får håpe (krysser alt av fingre og tær) om at alt står bra til!!!!! jeg skal ikke klage på kvalme, halsbrann, bekken- noen ting- bare disse %$"!?§ (unnskyld) blødningene kunne ha stanset..... i mitt andre sv.skap var jeg så dårlig at jeg ble innlagt- men tar gjerne heller en runde til med kvalme og oppkast enn slik jeg har det nå!!!!!!! ønsker deg masse masse lykke til- så håper jeg inderlig det går bra for oss begge....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...