Gå til innhold

Torunns drømmekjoler...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Veit ikke om flere harfått med seg debatten på face, men blir så usikker jeg. Hadde tenkt å bestille kjole derfra, men blir litt usikker på kundebehandling. At man kan får feil kjole er en ting, men det å bli hengt ut og utesperret etterpå fordi man klager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes saken der ble håndtert rart! Og at denne bruden liksom holder på en annen brudekjole.. det er vel bare oppspinn for å få mer sympati... men ser de har håndtert klager dårlig før.. tar det helt personlig... Tror de mistet flere kunder ved å kommentere saken enn ved å la det ligge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Ålesund, og jeg hadde aldri kjøpt kjolen min derifra! Har vært innom ett par ganger, og servicen suger rompe (unnskyld meg). Ikke nok med det, men de bestiller kjolene fra kina (dhgate eller annen side) for mindre enn 1000 kroner- så selger de dem videre for 6-7000 kroner. Så om man får noen andre til å ta mål for seg,så sparer man 6000kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forkastelig å henge ut en brud på den måten, be om sympati. Lukter lite seriøst laaaaang vei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser de faktisk ønsker å lese sympatikommentarene.. men det jeg leste var overflod av ikke sympati erklæringer. Enig med den som syntes det er forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått med meg hva som har blitt skrevet. noen som kan oppdatere meg? var inne på siden på fb nå men ser ingening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er visst fjernet..... Utrolig uprofesjonelt å henge ut kunder på den måten, uansett om kunden har rett eller galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig uproft ja! de bør absolutt ikke legge det ut igjen fordi de har ønske om å lese kommentarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at forsøk nummer to er slettet nå også. Håper de har gjort det selv, og ser hvor dumt de taklet det. Har kjøpt kjole der selv, og fornøyd, men dette var helt på trynet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruden hadde fått feil kjole tre dager før bryllupet. Noe som tydligvis hadde skjedd hos levrandør, som hadde sendt feil kjole. Bruden krevde da penger tilbake+ at torunns betalte for en ny drømmekjole som var dobbelt så dyr. Om ikke skulle hun gå til media tv2 hjelper deg o.s.v.

 

Torunns slettet alle kommentarene til denne bruden.

 

Skriver så at feilen har skjedd hos levrandør, og at kjolen som denne ulykkelige bruden fikk er kjolen til en annen. og at bruden visstnok nekter å returnere denne kjolen, og dermed saboterer en annens bryllup. Og at de er veldig lei for det, har fått ferien i Las Vegas ødelagt, ikke tåler dårlig omdømme på butikken fordi den er liten og i tillegg legger ut om at mailer vil bli besvart i mindre grad o.s.v. fordi de ikke har kapasitet (altså blander inn en annen sak). Veldig lei seg, men overhode ikke deres feil.

 

Meeen.. om de har sendt kjolen rett fra levrandør til denne bruden- men at den likevel tilhører en annen. Da har vel også Torunns gjort en feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er dårlig å kreve kjøp av en bedre kjole til dobbel pris, men en brud tre dager før bryllupet er desperat. Og ja, kanskje burde Torunns gjort det for å spare seg negativ publisitet. Tror de har tapt mer på hele denne saken en de pengene det ville kostet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...