Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Veit ikke om flere harfått med seg debatten på face, men blir så usikker jeg. Hadde tenkt å bestille kjole derfra, men blir litt usikker på kundebehandling. At man kan får feil kjole er en ting, men det å bli hengt ut og utesperret etterpå fordi man klager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Syntes saken der ble håndtert rart! Og at denne bruden liksom holder på en annen brudekjole.. det er vel bare oppspinn for å få mer sympati... men ser de har håndtert klager dårlig før.. tar det helt personlig... Tror de mistet flere kunder ved å kommentere saken enn ved å la det ligge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg bor i Ålesund, og jeg hadde aldri kjøpt kjolen min derifra! Har vært innom ett par ganger, og servicen suger rompe (unnskyld meg). Ikke nok med det, men de bestiller kjolene fra kina (dhgate eller annen side) for mindre enn 1000 kroner- så selger de dem videre for 6-7000 kroner. Så om man får noen andre til å ta mål for seg,så sparer man 6000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 Oi, det visste jeg ikke. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #5 Del Skrevet 27. juni 2011 Helt forkastelig å henge ut en brud på den måten, be om sympati. Lukter lite seriøst laaaaang vei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #6 Del Skrevet 27. juni 2011 drømmekjoler er dyrt og dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #7 Del Skrevet 27. juni 2011 Ser de faktisk ønsker å lese sympatikommentarene.. men det jeg leste var overflod av ikke sympati erklæringer. Enig med den som syntes det er forkastelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #8 Del Skrevet 27. juni 2011 Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #9 Del Skrevet 27. juni 2011 har ikke fått med meg hva som har blitt skrevet. noen som kan oppdatere meg? var inne på siden på fb nå men ser ingening.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugress Skrevet 27. juni 2011 #10 Del Skrevet 27. juni 2011 Innlegget er visst fjernet..... Utrolig uprofesjonelt å henge ut kunder på den måten, uansett om kunden har rett eller galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #11 Del Skrevet 27. juni 2011 Veldig uproft ja! de bør absolutt ikke legge det ut igjen fordi de har ønske om å lese kommentarene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #12 Del Skrevet 27. juni 2011 Ser ut til at forsøk nummer to er slettet nå også. Håper de har gjort det selv, og ser hvor dumt de taklet det. Har kjøpt kjole der selv, og fornøyd, men dette var helt på trynet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #13 Del Skrevet 27. juni 2011 Ja, men hva var klagen? Hva sa kunden? og hva ble sagt fra torunns side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #14 Del Skrevet 27. juni 2011 Bruden hadde fått feil kjole tre dager før bryllupet. Noe som tydligvis hadde skjedd hos levrandør, som hadde sendt feil kjole. Bruden krevde da penger tilbake+ at torunns betalte for en ny drømmekjole som var dobbelt så dyr. Om ikke skulle hun gå til media tv2 hjelper deg o.s.v. Torunns slettet alle kommentarene til denne bruden. Skriver så at feilen har skjedd hos levrandør, og at kjolen som denne ulykkelige bruden fikk er kjolen til en annen. og at bruden visstnok nekter å returnere denne kjolen, og dermed saboterer en annens bryllup. Og at de er veldig lei for det, har fått ferien i Las Vegas ødelagt, ikke tåler dårlig omdømme på butikken fordi den er liten og i tillegg legger ut om at mailer vil bli besvart i mindre grad o.s.v. fordi de ikke har kapasitet (altså blander inn en annen sak). Veldig lei seg, men overhode ikke deres feil. Meeen.. om de har sendt kjolen rett fra levrandør til denne bruden- men at den likevel tilhører en annen. Da har vel også Torunns gjort en feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #15 Del Skrevet 27. juni 2011 Kleint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #16 Del Skrevet 27. juni 2011 Klart det er dårlig å kreve kjøp av en bedre kjole til dobbel pris, men en brud tre dager før bryllupet er desperat. Og ja, kanskje burde Torunns gjort det for å spare seg negativ publisitet. Tror de har tapt mer på hele denne saken en de pengene det ville kostet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå