Sjørøveren&Brumlen Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Endelig! Sjølv om eg har følt meg ganske høygravid ei stund allerede ;-) Deilig at det berre er 40 daga igjen. Det meste er klart, så eg går egentlig berre å venta på lisjeguten :-) Formen er så som så, har nokre fine daga, men med bekkenløsning og ryggproblemer er det begynt å bli ganske tungt etterkvert. Kordan er det med dåkke andre som har termin første veka i august? :-)
Løvemamman Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Bikket endelig over til å bli høygravid igår jeg også gitt. Veldig deilig å tenke på at det ikke er så lenge igjen! Begynner å bli litt lei, og veldig klar for løvungen! Men skal vel bli enda værre tenker jeg;) Ellers så er formen sånn passe, er blitt sykemeldt, og det har hjulpet masse og klarer å fungere sånn nogen lunde normalt, så det er deilig! Men vondtene melder seg stadig og det begynner å bli litt tungt! Høygravid synes jeg det var på tide å kunne kalle seg:) hehe
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2011 Begynner å bli litt lei eg og, vert meir eller mindre sjukemeldt sia november. Har vert laange daga fram til no, og ser for meg den sist tida ikkje vil bli noko annerledes. Heldigvis har eg en gutt fra før som tar opp det meste av tida, så det får dagane til å gå litt lettare :-) "Redebygginga" er eg så godt som ferdig med, berre et par småting igjen. Så no vurdera eg å pakke bagen snart, berre for å ha noko å gjere på. Sist vart den ikkje pakka før fødselen starta og det var ikkje like effektivt. Hehe.
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Jippi Har termin samme dag som deg Fantorang08+augustbaby11*H* jeg da For her er det 40 dager igjen i dag. Ååå skal bli så deilig å få det lille nurket i armene!!
Ahm83 Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 JA!! Jeg har også akkurat 40 dager igjen idag Har vært hjemme pga bekkenløsning siden 1 mars, så begynner p bli litt lei sofaen for å si det slik... I det siste har også ryggen begynt å bli voondere og vondere, men det er vel magen sin skyld siden den blir tyngre for hver dag. Heldigvis ikke lenge igjen nå, og når jeg tenker tilbake på ting som har skjedd for ca 1 mnd siden så føles ikke det lenge siden. Så da er det jammen meg ikke lenge til vi alle har babyene våre utenfor magen
2små,rosa&blå Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Da var jeg også høygravid (-: Og det kjennes, det kan jeg love dere, hehe.. Nesten alt er klart til babyen kommer også, det eneste jeg mangler er vippestol og ammemadrass. Ellers gleder jeg meg over at det skal bli deilig å kjølig vær hele uka. Ser ut som om jeg fikk akkurat den sommeren jeg hadde håpet på Gikk gravid sommeren for to år siden også og da var det VARMT! I år har det jo vert helt fantastisk temperatur og gå gravid i hittil. Har jo bare vert et par dager som har vert utholdelige varme. Sola kan vente til neste sommer for min del ja (-; Gleder meg til å se gutten min og lurer på om jeg kan få storesøster til å forstå at det er en baby i magen før han kommer. Hun er 19 mnd, så føler hun er midt mellom stadiet der hun forstår det og der hun ikke forstår det. Har ei venninne som nettop har født da, så skal på besøk der og se om det hjelper. Blir spennende å følge dere alle sammen (-:
Dokkå* Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 Passerte 40 dager i går. Føles godt å passere nye stadier, møkklei, he,he. Har og gått med bekkenløsning i mnd´s vis, og er som en stranda hval for tiden. Gleder meg ti lå kunne bevege meg skikkelig igjen.
Emil2008+augustbaby Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 Bare 2 dager igjen til jeg er offisielt høygravid ) Måtte inn på siden og sjekke, for jeg føler at det er på tide Nå har jeg sagt til gubben at jeg ikke gidder å plukke opp mer fra gulvet!
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2011 Hehe, det har eg gjort og no, Emil2008+augustbaby. Begynt å bli ganske vanskelig å nå ting som detter ned. Samme med sokker, ikkje berre berre å få dei på seg heller, så tar det ikkje på med mindre eg absolutt må hehe. Godt det ikkje er lenge igjen for oss no, måtte dei siste vekene gå superfort! :-)
milla_1101 Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 Høygravid i dag jeg oxo:) Må si jeg begynner å bli litt lei Bekkenløsning siden jeg vår 10 uker på vei og ei lita jente i trass kan bli litt slitsomt :/ heldigvis går tiden litt fortere når man har små frå før:) Gladeder meg til mandag da er det ultralyd igjen eller veksteminering Han har det tydeligvis godt der han er:)
Bellamor79_høygravid Skrevet 28. juni 2011 #11 Skrevet 28. juni 2011 Yess, da kan jeg endelig påberope meg tittelen høygravid. Neste milepæl er fødeklar. Teller ned dager, uker, timer osv. Vil så gjerne møte lisjtuppa mi snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå