Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Sist gang jeg var gravid begynte jeg og blø, og testet negativt, da jeg var 5+1 uker på vei. Ble også plutselig helt symptomfri. Denne gangen begynte jeg jo å blø i går da jeg var 4+5, og jeg testet positivt i morges og har fortsatt symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Og når går den korte lunta over? Holder jo på å eksplodere på katta!! Har ikke hatt tålmodighet i det hele tatt i denne graviditeten... Hadde vært greit å fått den igjen nå som jeg har mistet. Hadde vært greit å fått litt ork igjen også. Skulle så absolutt ha rydda, men har ikke orket på nesten 2 uker på grunn av tretthet HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 jeg har mista 3 ganger, på litt over et år, og jeg gikk aldri og testa meg en eneste gang for å få hvite når hormonene var borte, testet bare dersom jeg trodde det var ny graviditet på gang... slapp godt aav og heller ta det med ro, gi kroppen tid til å hele, så ser du jo når mensen er tilbake igjen og kjenner etterhvert når kroppen begynner å føles som normal igjen og, .... er faktisk en nokså tøff opplevelse for kroppen, lykke til, vet hva det innebærer .. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå