Gå til innhold

"ekte" Kinesisk føselskart

02,05 og 12, haaper vi:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du må skrive det motsatt, feks om du skal skrive 14.09.82 så blir det 09/14/1982. Tror værtfall det var slik jeg gjorde det :)

Hvor teit kan man bli??? Hehehe...

Det stemte ikke på nr en som er gutt, der fikk jeg opp jente.

Og denne gang fikk jeg opp Gutt, skal på ul om 3 uker så får vi se om det stemmer... :)

Hm.... Jeg fikk opp at jeg får gutt, og det er det jeg har blitt spådd her inne på forumet..

Og jeg fikk opp at forgje barn var jente, noe som stemmer.

Selv har jeg en følelse av at det er en gutt i magen. Dette blir spennende å finne ut av 9.februar!!!

Annonse

Nå har jeg også dobbelt og trippelsjekket dette kartet... Med min første sier det gutt, noe som stemmer.. Nå andre gangen ville jeg ikke vite, men magefølelsen sier helt klart en ny gutt! Men kartet vil så gjerne ha det til å være en liten jente!! Hmm... Får jeg en liten jente nå så kommer jeg til å få direkte sjokk. Er så innstilt på en ny gutt.. hehe.. Kjærsten og resten av slekta på begge sider håper det blir en jente ettersom slekta nå er full av gutter!! Dette blir spennende å finne ut i midten av mars :)

du må skrive det motsatt, feks om du skal skrive 14.09.82 så blir det 09/14/1982. Tror værtfall det var slik jeg gjorde det :)

Hvor teit kan man bli??? Hehehe...

Det stemte ikke på nr en som er gutt, der fikk jeg opp jente.

Og denne gang fikk jeg opp Gutt, skal på ul om 3 uker så får vi se om det stemmer... :)

Jeg fikk altså opp Jente på nr 1, han er født i 2008 og er en gutt... Hehe..

Så fikk jeg opp gutt som nr to når jeg satte inn mens-termindatoen. Det stemmer altså ikke... Jeg venter en jente.

Men, jeg satte inn den nye termindatoen som vi fikk etter ul og da sa det jente likevel og da stemmer det jo. :)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...