Gå til innhold

"ekte" Kinesisk føselskart

02,05 og 12, haaper vi:)

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Da bare MÅTTE jeg også prøve for moroskyld, jeg fikk opp at det skal være en gutt, med 66% sikkerhet. Jeg har vært på 3 ultralyder, sist i uke 28, og alle tre har vist jente. ;-) den siste ul var 3D, og hun som tok den var ikke i tvil om at det er en jente der inne. :-p nå gjenstår det bare å se hvem som har rett; ul eller kinesiske kartet! (holder personlig en liten knapp på ul må jeg innrømme...) hehe

Annonse

Mine to første barn var gutter og det stemmer med kartet, mitt tredje barn var også en gutt men kartet sier jente. Jeg har justert med hvor lenge jeg gikk gravid (ut fra når de ble født i forhold til termin). Min pågående graviditet spås å være jente i følge kartet. Blir spennende å se :)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

hehe det stemte faktisk på mine to gutter, å det sier jente denne gangen;)

spennende er det uansett:)

Bare svangerskapet går bra og knøttet er friskt så skal jeg være overlykkelig og svært takknemlig over mitt tredje barn:)

Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med dette kartet? Jeg har prøvd selv, men skjønner ingenting av det:p Hehe.. Jeg er født 190887 og vil gjærne vite når jeg kan få ei jente :) Jeg mener ikke at jeg ikke vil ha gutt altså! Men bare for morroskyld;) Noen som kan hjelpe meg å tyde kartet??

Så utrolig gøy! Sjekket dette kartet selv nå ;)

Først med sønnen min som er født i 2008 - og det kom opp GUTT :D

Så med barnet i magen som ventes i januar 2012 - og det kom opp JENTE :D

Har vært på ul både i uke 15 og i uke 20 som begge jordmødre, uavhengig av hverandre (privat + ordinær), sier at de tror det er en jente.

Og slike gjorde jeg for dere som ikke skjønner bæret..

- i kollonen helt til venstre under "chinese culture", står det "Personal Baby Chart" > trykk inn der

- skriv så inn bursdagen din på engelsk, slik > "måned dato, år". Feks. July 10, 1986

- skriv så inn gjeldene termindato under "Birthday, gestation of" på samme måte som du skrev din fødselsdato, og reguler antall dager utfra din syklus. Eller skriv inn dato for eggløsning på "The conseption date".

- trykk "go" > og svaret kommer opp!

Spennende dette ;))

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...