Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 13 nå,og akkurat kommet hjem fra kontroll hos legen.

han fant ingen fosterlyd,men sa at ikke jeg skulle bekymre meg, noe jeg da gjør.......er det veldig tidlig å høre noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange leger/jordmødre som ikke lytter etter fosterlyd før etter ordinær ultralyd i uke 18-20, fordi det er vanskelig å finne den før det.

Legen fant ikke fosterlyden hos meg heller i uke 13, men det er full fart i magen nå i uke 32 :)

Skrevet

Da jeg skulle få sjekket hjertelyden til baby første gang var jeg i uke 16. da fikk jeg beskjed fra jordmor om at det ikke var sikkert at vi ville få høre noe, men at det var ingenting å bekymre seg for, da det enda var veldig tidlig.

Så jeg vil si at du skal stole på legen din og ikke bekymre deg :-) Lykke til videre!

Skrevet

tusen takk for svar. det hjelper å høre

andres erfaringer!!

Skrevet

Hei!

Da jeg var på kontr hos legen i uke 13 sa han det ikke var nødvendig med å lete etter fosterlyd. Mente det var for tidlig- og at man var "heldig" hvis man fant den. Er nå i uke 29 og det er masse liv i magen;) ikke bekymre deg, nyt tiden nå:))

Skrevet

Fant heller ikke fosterlyd hos legen i uke 13. Den fant han ikke før uke 17.

Skrevet

Legen min fant ikke fosterlyd i uke 12, men på ul så vi en liten sprettert:) Jeg har Angelsound hjemme og, og har testa den to ganger UTEN hell!! Men jeg blir ikke hysterisk av den grunn, jeg har go`følelsen i hjertet og sinn....og det holder i masser;)

Det går nok heeeeeeeeeeeeeeeeelt fint:)

Skrevet

Jeg hørte hjertet til min lille i uke 13. Men det er ikke alle som hører det så tidlig, spørs alt hvordan den lille ligger osv. Ingenting å bekymre seg for, ingen er like :)

Skrevet

Hei! Jeg var hos legen i går og så hun hadde tatt med lytte instrumenter inn men hun trodde jeg var halvannen uke lenger på vei, så hun sa hun mest sannsynlig ikke kom til å høre noe men jeg sa jeg ggjerne ville. Vi hørte ingenting,og hun sa legene ofte fikk kjeft av jordmødrene over å sjekke så tidlig da det bare skapte engstelse. Jeg hørte hjertelyd i uke 9, of begynte på uke 14 nå så ikke lenge til ultralyd igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...