Gå til innhold

Inspirert: Hvor var du da Brå brakk staven? Evt. Hvor gammel var du i 1982?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kom fire år etter dette jeg, så jeg her egentlig ikke peiling på hvor jeg var.... Kanskje jeg levde livet som en gammel pensjonist og fulgte det på TV'n før jeg kvelda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble født i januar det året :-) Så kan ikke påstå at jeg husker noe av det nei :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 6 år og satt foran tven sammen med foreldrene mine. Jeg husker hyl og hoi, mamma og pappa var helt gærne! Særlig mamma.

Husker det nok så godt fordi mine foreldre ikke brukte å vise følelser på den måten, og fordi vi jevnlig har blitt påminnet gjennom media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble født i juli 83, så hvis han brakk Staven fra oktober og utover i 82, så var jeg et foster. Hvis det skjedde før det, så fantes jeg ikke :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også 5 år! Men jeg mener faktisk å huske det altså!! At vi så på svart/hvitt TV`en vår hjemme og at dette var veeeeldig spennende!! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var russ det året - så jeg var 19 år. Jeg var i Kollen og så på VM-på ski, så jeg var DER da det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var 7 år og antagelig hjemme med foreldrene mine som sikkert så det på tv...husker ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke påtenkt engang da jeg, moren min var 17 år når han brakk staven :D (jeg er født i 85 ) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 11 år(ble 12 senere det året). Husker det godt, for jeg så det på TV da det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk veldig overrasket over at flertallet ikke har svart de ikke var født en gang, slik som i de andre trådene fra 90 tallet hehe.

 

Kommer an på når på året, men ble 2 år i 82. Så det husker jeg ikke særlig mye av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste som mener at de var hjemme foran TV-en husker feil. Dette skjedde på dagtid en torsdag, og de fleste var nok på jobb, på skolen eller i barnehagen. Jeg var hjemme foran TV-en, men det var bare fordi jeg var syk og hjemme fra skolen.

 

De fleste husker antakelig å ha sett opptak av stafetten senere på dagen, og så har de bearbeidet minnet og tror de så sendingen direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...