Billie Jean Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Jeg bruker bare g-streng til vanlig, og er i behov for gode truser til tiden etter fødsel. Liker ikke boxere og truser som "deler opp rumpa" så flesket tyter ut under;) Men de må jo være litt stramme for at bindet skal holde seg på plass. Og så må de være glatte, så ikke feks joggebuksa henger seg opp i det. Ja, jeg vet, mange kriterier;) Men kanskje noen har et tips?
Anders1 Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Kjøp sånne hipster-truser (se på hm.com -> undertøy), jeg syns hvertfall de er supergode. Sitter godt uten å dele rumpa og joggebuksa henger seg heller ikke opp i de
NostraStoria Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Hipsters fra Pierre Robert! Ja, jeg vet det høres skikkelig kjipt ut å kjøpe truser på matbutikken, men de er faktisk veldig gode. Jeg skal gå til innkjøp av flere slike truser nå. Greier ikke å gå med g-streng lenger *ouch*. De trusene er glatte og sklir heller ikke inn i rumpa osv.
Alida*Englebarn Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Jeg bruker bare Boxer fra Pierre Robert, de beste trusene:-))
Juliprinsessene Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 Jeg kjøpte 3pk boxere på Kappahl og H&M. Kappahl sine er veldig gode og myke. Og de strammer ingen steder. Kjøpte 2 nr større enn jeg bruker. Ellers er jo favoritten pierre robert:) Men det blir fort litt dyrt vist det bare er for å ha de til etter fødselen. Siden det kan være lurt å kjøpe noen litt større enn du egentlig bruker, så man får plass til bind/innleggene.
NostraStoria Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 min erfaring var at jeg ikke trengte større str enn det jeg vanligvis bruker, men når jeg lå på sykehuset og brukte de gigabindene så ble det sexy nettingtruser ;
2små,rosa&blå Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 Kappahl er jo sånn "kåne" butikk, hehe, de har sikkert noen (-:
Klar for nr 3! Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 Pierre robert er en sikker vinner hos meg også, både trusene og bokserne!
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 27. juni 2011 #9 Skrevet 27. juni 2011 Cubus og lindex veit eg har 3 for 99 eller 149. (Hipsters eller boksere deler ikkje opp rumpa ) Kanskje ikkje dei mest flotte og sexye dei har der, men kem bryr seg vel om det når man uansett blør som en stukken gris og er hoven nedentil? Eg kjøpte der sist, i tillegg til at eg heilt i begynnelsen gjekk med dei sexye netingtrusene man får på sjukehuset. Fungerte kjempe fint!:-)
Lillemy36 Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 Signerer de innleggene der det blir anbefalt Pierre robert sine hipsters...(ikke de spesialutgavene med blondekant, de tror jeg er i bomuld) De er glatte og har liksom ekstra god strekk rundt lårene slik at hipstern ikke sklir oppover og "deler" rompa:-) (er skikkelig fælt!!!!) Tror ikke du skal kjøpe en str større en du vanligvis bruker. Jeg bruker en str mindre enn jeg vanligvis bruker og tror nok det er grei plass til store bind i de:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå