Gå til innhold

Merker jeg blir stresset over den nye kjæresten sitt sex-krav:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke sant det blir så feil! Jeg vil ikke at jeg skal måtte leve opp til hans forventninger på det området. Orker ikke gå rundt og ha dårlig samvittighet eller redd for at han får dekket behovene andre steder om ikke jeg er tilgjengelig så ofte som han ønsker. De fleste småbarnsforeldre vet vel at lysten går opp og ned, akkurat som overskuddet.

 

Nei, tror nok jeg fortjener bedre. Han må jo være avhengig siden han har behov for å klarerer den kommende sexen på denne måten.?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ut som eksen min - sånn type som tror forholdet er "dårlig" fordi man ikke har sex hele tiden. Vi hadde selvfølgelig ikke så mye sex etter hvert og dess mer motbydelig jeg etter hvert fant han (og den jævla masinga om sex) dess mindre sex. Nei, er han noe lignende som denne fyren så er det bare å dumpe med en gang. Må også nevnes at den gangen var vi i tidlig tjueårene og hadde ingen barn og til og med da var det slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han har ekstrem sexlyst er det ikke noe galt i, og har ingenting med ham som person å gjøre.

Det at han KREVER(!!!!) har veldig mye med ham som person å gjøre, og jeg ville sagt klart fra at enten kuttet han ut kommandoene sine, eller så hadde det vært på huet og ræva ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke KREVE for å "kreve" hvis noen skjønner. Tipper for hi at uansett om han hadde brukt ordet kreve eller ei, hadde hun følt presset, siden hun vet at han helst vil ha sex tre ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uavhengig av om det er dette han "forventer" eller håper på, å stille krav til sex er ikke særlig fornuftig. Verken i et nytt forhold (hvor det absolutt ikke burde være nødvendig?) eller når man har vært sammen en stund.

 

Fins vel ikke noe som tar mer knekken på sexlysten enn å kjenne at det er et krav?

Han ødelegger for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier DUMP HAN, det skal du absolutt ikke gjøre. Jeg har hatt samme problem som deg, han ville ha sex opp til 5 dager daglig.Med tiden begynte jeg og si nei og nei, jeg maste gikk etter meg, ble sur og irritert. Om natten kom han bort og prøvde å kysse meg jeg ga kysset tilbake deretter snudde jeg meg og sa god natt, det ble en del småkranglinger pga det men med tiden vennet han seg til at jeg ikke hadde like mye behov som han. Nå har vi sex 3-5 ganger i uken, noe jeg liker veldig godt, ser ut som han gjør det også for da koser vi oss virkelig og da er det noe han forventet så mye. Ikke ha sex for ofte for da kan han til slutt bli lei :) Hilsen MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han beskjed at om han ikke klarer seg uten sex når du ikke orker og ikke har forståelse for det så er han ikke rett for deg. Du skal ikke la deg tvinges til sex.

Og om han holder på slik nå hva annet skal han sette igang med senere. For å skulle presse noen til å ha sex så kan han heller ikke ha respekt for deg eller bry seg om deg og ville deg vel.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært et funn for meg som har behov flere ganger om dagen. HVIS han ikke hadde KREVD det. Turn off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel sette meg ned å snakke med han om dette. Har en dårlig følelese. Dette er ikke noe man bør sitte å diskutere etter å ha vært sammen en mnd. jaja:( Tusen takk for alle svar her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14:13, hvorfor skal HI gidde å oppdra en mann til å ha mindre sex? Hvorfor bruke energien sin på noe så latterlig?

Utrolig at du orket.

 

Det der med å kreve sex syns jeg nesten høres ut som et overgrep.

Det ligger liksom i det at man skal gjøre det for å få mannen fornøyd. Til å spy av, spør du meg.

 

Finn deg noe bedre, Hi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt d så lenge d varer sier bare eg ;) før du vet ordet av d e d kun sex 1 gan i mnd eller halvåret!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex er da ikke noe man kan kreve under noen omstendighet! Da ser han jo på deg som en prostituert som kun er til for å tilfredsstille han.

 

Sjelden jeg råder noen til å kutte ut gubben uten å forsøke å redde forholdet, men her hadde jeg ikke vært i tvil! Spesiellt siden dere må involvere barn i forholdet om ikke så lenge.

 

Så takk han for en fin tid og stikk så fort du kan:) de fleste menn skjønner nok at sex er noe man deler, ikke krever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...