Gå til innhold

Merker jeg blir stresset over den nye kjæresten sitt sex-krav:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hektiske dager-minstekrav en gang

Mindre hektiske dager(barnefri helger f eks) helst tre ganger om dagen

 

Dette gjør meg stresset, det er ikke alltid man har lyst på sex og så skal man føle at man er nødt til å ha sex hver eneste dag. Jeg er ingen kjiping i senga men jeg er småbarnsmor og vet det kommer dager hvor man absolutt ikke har lyst på sex. Blir så feil av ham å si det pa denne måten, er han avhengig? Vil ikke han også at jeg skal ha sex når vi begge ønsker det? Om det er annenhver dag, tre ganger i uken eller hver dag må vel være det samme så lenge det ikke er tørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er litt ekstremt er det ikke? Dette er helt nytt, vi er ikke offisielt kjærester engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han sagt dette med rene ord? Han krever rett og slett sex 3 ganger daglig?? Sjarmerende fyr..... Da kan vel du begynne å kreve at han vasker over gulvene i huset 3 ganger daglig, for dersom sex blir en plikt er det omtrent like givende som å vaske allerede reine gulv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er greia, jeg er ABSOLUTT ingen dørmatte. Jeg finner meg i ganske lite kødd fra den jeg er sammen med, men jeg har jo vært nyforelsket en periode nå og det er nå den seneste uken at dette har kommet opp. Snakket litt om alt og ingenting på sms og da kom spørsmålet. Sex hver dag ikke sant????... skrev bare tilbake at: du, det er litt vanskelig å planlegge.... Han: Jo, kan gå med på en gang om dagen, minstekrav;)

 

Turnoff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevnte forresten det med helst tre ganger daglig i forrige uke over ett par glass vin. Ble rimelig sjokkert. Trodde sex var noe man ikke stresset med når man var nyforelsket og som regel har sex hver gang man møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde han køddet først og lo det litt bort, men han var alvorlig. Har jo tatt opp dette i ettertid også så det må jo bety mye. Tror han kommer til å slite med å finne seg en dame som er med på kravene hans. Greit nok å faktisk ha sex hver dag en periode man man kan ikke forvente og kreve at det skal vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over tid kommer dette til å bli problemet mellom dere. Hvis du ikke er like kåt konstant kommer han til å gå å være konstant sur.

Vil du ha det slik?

Nei, forklar han at ditt behov er litt lavere og at han må akseptere eller lete etter ei som er gra som få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex så ofte i begynnelsen, det dabbet jo av med tid og stunder.

Mannen min har snakket om det gjevne og trutt siden, og vi har vært sammen/gift i 10 år, liksom litt sånn anklagende, har du ikke lyst på meg mere, er du ike glad i meg mere.

Andre gangermest mimrende, fra våre glansdager. Jeg blander på å le det bort, bli sint og sur eller gi etter, alt etter hva humør jeg er i.

 

Synest kanskje det var litt tidlig at sexen skulle reduseres til normalt nivå hos dere. Detsynest jeg nok ja.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reduseres til normalt nivå så tidlig- hva snakker du om?

 

Vi har begge barn, vi bor ikke sammen ennå. Har sex to tre ganger hver gang vi ses, men jeg synes det blir feil å komme med krav. Hvis vi blir en familie blir vi 5 barn og to voksne. Alle barn er under 10 år. Sex minst en dag hver dag er for meg helt hinsides, i hvertfall når det blir ett krav. Klarer jeg å nå minimumskravet- en gang om dagen, vil han vel ende opp med å være misfornøyd, siden han egentlig ønsker tre ganger daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det likt som 10:05 da vi møttes og ikke hadde barn. Da er det jo slik, man har tid til masse sex.

Men fem barn under ti år? Nei, du kommer til å slite deg ut hvis du skal ha et slikt krav hengende over skuldra de neste årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi bare hatt oss selv å tenke på så greit nok, men mener fortsatt det er rart å liste det som ett krav, men nok om det.

 

Med så mange barn, lekser som må følges opp etterhvert, kjøring til og fra fritidsaktiviteter, prestere bra på jobb, ha tid til seg selv og være sammen med venninner en gang i blandt. Jeg er ikke superwoman heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Tre ganger om dagen? Som nyforelsket så er vel det kanskje mulig :)

 

Fra spøk til alvor, om han er seriøs, dump han! For en dott....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fortelle at det er uaktuelt å ha et sånt krav.

 

At man skal prøve å rydde plass til sex i en hektisk hverdag er jeg enig i, men sånne krav kan man ikke ha. Noen ganger har man sex to ganger om dagen, andre ganger to ganger i måneden, begge deler er helt greit og helt normalt.

 

Kan han ikke akseptere det må han ganske enkelt finne seg en annen dame, dette kravet kommer til å ta helt knekken på seg og etterhvert på hele familien. Om du skal bli en storfamilie med denne mannen må du være 100% sikker, for barnas skyld kan du ikke starte noe sånt på usikkert grunnlag. Dere må få ryddet dette ut av verden med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krav?! Kan man kreve sex, liksom? Idiot.

Jeg er en sexglad dame som har sex gjerne daglig, men hvis kjæresten min hadde krevd det, så hadde han ikke fått noe i det hele tatt!

Kvitt deg med denne taperen, ekte menn krever ikke sex daglig, men gir dama lyst til å ha sex daglig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den setningen om lyst var bra ja!

 

Han er tydeligvis helt idiot, det går ikke an å planlegge på forhånd hvor ofte man skal ha sex da. Lysten blir jo helt borte da...

 

.. og det sier hun som faktisk har sex hver dag, og noen ganger flere ganger om dagen med kjæresten sin! :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...