Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei:) I går våknet jeg opp med "strekk" i låret. Både på innsiden og utsiden. Det gjør vondt å reise seg fra sengen og sofaen... Er det bekkenløsning? Eller har jeg bare strukket låret på et merkeligvis?? Er gravid tidlig i 3. trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 Dette høres ut som bekkenløsning. Fikk det og i 3. trimester, men går greit siden det kommer og går litt. Værre enkelte dager enn andre. Dersom det gjør vondt å snu seg og du føler deg stiv når du reiser deg opp kan det være bekkenløsning. Også stråling nedover lårene/rompa. Noen ganger føles det ut som en slags stølhet og. Kan bli værre av å sitte for mye stille..men er sikkert forskjellig fra person til person hvordan de opplever det. Bekkenet er delt i 3 (tror jeg) så kan være forskjellige type smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå