Gå til innhold

Woho!! Siste uka her inne før jeg beiner videre på siste etappe :o) Flere?

Anbefalte innlegg

Det er så sprøtt hvor tia flyr..... Nå begynner det endelig å gå opp for meg at Lillebror skal komme, bare 13 uker igjen!!

Denne siden stod oppe på pcen, og mannen skulle ha den litt så begynte han å le.... : Herregud, er det dette du sitter inne på støtt og stadig. Da hadde han lest en overskrift : Satt opp barnesenga..... ett eller annet. Så sperra han opp øynene å så på meg litt sånn kaotisk i blikket, Å dæven... vi må jo opp på loftet å hente ned babykorgen, dyna, klær.... ja... å vi må kjøpe badebalje....

Så bare hvordan det spant oppi knollen på han.

Så kansje har og innså at det nærmer seg med storm skritt :P

Fortsetter under...

Jeg suser videre allerede nå på torsdag, helt utrolig hvor fort tiden har gått gjennom 2. trimester. Nå gleder jeg meg over magen som har kommet og alle forberedelsene vi snart skal sette i gang med :-))

Akkurat nå føles alt så trygt og godt. Jeg kjenner godt bevegelsene til baby hver dag og ser på magen at baby vokser og har det bra. :-))

Har dere fått handlet noe da? Har i grunn ikke handlet noe særlig, men har kjøpt vogn, så den er hvertfall i boks :-)

Annonse

Sklir over i morgen ;o)

ser frem til det. Var hos jordmor i dag og har høyt blodtrykk, hevelser i kroppen og jeg er sliiten. Så jeg er skeptisk på hvordan de siste 3 mnd blir.

Trøster meg med at det er siste gangen jeg går gravid så får bare prøve å nyte det likevel ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...