Gå til innhold

Siste dag i barnehagen, hva skal vi gi?


Krokka og prinsessa

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å gi noe til hver og en av personalet?

Enn til barna?

Eller til hele barnehagen under ett??

 

Jenta vår har gått i barnehagen i 3 år.

Er det dumt å kjøpe inn pizza til barnehagen som de kan kose seg med på fredag? Eller?

 

Tips?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber selv i bhg og har sett litt forskjellige måter å ta farvel på. Noen kommer med noe til hele avdelingen som f eks pizza som du nevner. Andre en kake, noen et kort til hver av personalet med en liten oppmerksomhet i.

Et år fikk personalet på avd hvert sitt kort med en personlig hilsen, lite bilde og sånn hjertesjokolade fra Freia :) synes det var fint og enkelt.

Mens andre kommer med vin og styrer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Vi har alltid kjøpt en gave de kan bruke, en god bok for eksempel. I friluftsbhg der vi har hatt våre, har de fått fuglebok, fiskebok og flora fra våre tre unger. Bøkene er i bruk ofte, og ungene kjente dem igjen her om dagen da vi var der på sommerfest. Min eldste sluttet der i 2007;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungene har sluttet i barnehagen (for å begynne på skolen) har vi gjerne gitt et kort og kjøpt noe til personalet som de kan ha på pauserommet, f.eks en eksklusiv håndsåpe og en håndkrem som lukter godt, god kaffe og te fra en kaffebutikk o.l.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min ga ei fin skål og en stor pose med sjokolade + et kort m/ bilde og noen fine ord til personalet:) hadde me kake og is dagen før siden de feiret bursdag så syns d var nokk jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår barnehage (40 barn) så får alle ansatte gave til jul og sommer av foreldrene. Da har foreldrene betalt inn penger til en felles konto og su-leder går ut og kjøper gaver.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke dumt med pizza? De har pause på ulike tidspunkt, de slutter til ulikt tidspunkt (noen har tidligvakt, midtvakt, senvakt). Noen må spise kald pizza. Ikke sånn som det er på andre arb.plasser at de spiser samtidig.

 

Så vil jeg tro at når arb. dagen er over på en fredag vil de hjem til egne familier...

 

Hva med å kjøpe en glassbolle, fylle den opp med 2-3 poser med twist? Så kan de gå og ta en nå og da på personalrommet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. det med pizza, tenkte til alle barna altså...

 

 

Tror vi går for freia melkehjerter og kort til de voksne! Tusen takk for mange gode tips og innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...