Gå til innhold

Er disse forumene kun for de som ikke klarer å tenke selv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke den som kommenterer mest her inne. Bruker bare å titte innom når jeg kjeder meg, for her er det jaggu mye underholdning.

 

Er folk her inne virkelig såååå uvitende? Og klarer dere ikke å tenke selv?

 

Eksempler:

* Kan jeg være gravid?

* Føder jeg i morgen?

* Har jeg hatt en SA`?

* BLir jeg gravid nå som EL-testen er postiv?

 

Etc etc..

 

For ikke å snakke om all drittslengingen. Eksempelvis Lano-ungen. Blir så provosert..!!!

 

Ja, jeg vet at lignende innlegg har vært lagt ut før. Men jeg bare lurer på hvordan det er mulig? Bruker dere all deres tid her inne? Hvordan hadde livene deres blitt om siden ble lagt ned, og dere måtte finne på andre ting (evt ofre mer tid til barna).

 

Er klar for å få utallige SKRIK nå. Men det skiter jeg i. Kom igjen og angrip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg nettopp skrev inne på en annen tråd så er det godt å kunne dele sine tanker med noen, lese om andre sine erfaringer osv.

 

Er ofte slik at det rett og slett er jævlig godt å få skrevet ned tankene sine selv om de er nokså dumme og andre uansett ikke helt kan vite, men det er så godt å vite at det finnes andre der ute med lignende opplevelser. Det å kunne ''snakke'' med andre hjelper så mye på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel snarere om at en ønsker å snakke med noen om det en opplever. Hvis man da altså ikke har en venninne for hånden, eller ikke har noen som man kan snakke med om graviditet o.l. (f.eks hvis en ikke ønsker at folk skal vite det enda) så tilfredstiller dette forumet et slags behov. Nå er forumet ordnet slik at en stiller et spørsmål, og håper på å få svar. Derfor kommer det også en del tilsynelatende "dumme spørsmål". Jeg tror ikke de som poster disse spørsmålene er noe dummere enn deg eller meg, men de ønsker respons... enkelt og greit... De ønsker noen å dele tankene og følelsene sine med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå ble det mye mas fra deg i dag her altså... Når skal du lære å ikke irritere deg så mye over ting? Klarer du ikke ignorere om du ikke liker noe da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye mas fra meg i dag?? Hehe... Er vel første innlegget jeg skriver som er negativt. Gidder ikke å blande meg så mye oppi alt annet. Men det er lov å tenke selv. Kan ignorere, jeg. Men blir fascinert, og det må jo være lov..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hopper du ikke bare over disse trådene når du er så lei av dem, eller MÅ du liksom gå inn bare for å få revet av deg litt eder og galle? Hver gang jeg leser svar av det kaliberet jeg mistenker du har skrevet på tråden "kan det være fødsel på gang" så blir jeg lei, oppgitt og provosert, bare for å bruke dine ord.

 

PS! Ang sjargongen din, så tror jeg ikke du sitter så rent lite her inne du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg Lille My. Blir utrolig overrasket over hva mange får seg til å spørre om her inne, har inntrykk av at mange spør før de tenker eller evt ikke har kunnskap om å søke opp ting på google.com.

 

Er, som deg, mest her inne for underholdningens del, men det er sjelden jeg er her inne lenger enn 10 minutter for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker... Der glemte jeg å trykke bort "anonym", igjen. Er ikke så dreven på dette.

 

Hva jeg søker? Synes det er artig med meningsutvekslinger. Men synes det er mye merkelig her. Ja, sikkert fint å lette hjertet sitt. Men jeg kan ikke vite om du er gravid... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg kommer nok ikke til å angripe deg fordi jeg er faktsik helt enig med deg. Det jeg synes er morsomt her er å lese noen av trådene og prøve å se de fra et nøytralt ståsted, for når man skriver inn her så er det jo veldig subjektivt, spesielt i de trådene hor de er oppgitt, sur osv på en eller annen og vil ha bekreftelse på at de har rett.

 

Ellers så er det nok også mange som er ute etter litt oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...