Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Er ikke det litt tidlig da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Love Harts hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Kan skje, det. Men blir litt dumt å spise love hearts de neste mnd. ;o) Jeg brukte Solvipect, og de fungerte for meg. Selv sliter jeg med magesår, så jeg skulle helst tatt Nexium. Men det er ikke heeelt bra når man er gravid. Så jeg måtte mikse og trikse litt. Så jeg anbefaler å prøve det. Lykke til! Halsbrann er et sant helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 Love Harts er da mye bedre enn hostesaft!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #5 Del Skrevet 27. juni 2011 Litt spesielt med både hostesaft og Love Hearts hvis vanlige og helt ufarlige tyggetabletter mot halsbrann hjelper, syns jeg. Ville vel prøvd det først. Gaviscon f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #6 Del Skrevet 27. juni 2011 ...og ja. Dessverre tror jeg man fint kan få litt halsbrann så tidlig. Hilsen anonym 08.33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #7 Del Skrevet 27. juni 2011 Det er vanlig med halsbrann en periode tidlig i sv.skapet og på slutten. Det er ikke sikkert du har hele tiden. Spør på apoteket etter hjelp, ikke alle midler du kan bruke. Gaviscon tabletter eller mikstur kan du iallefall fint bruke(blæh) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #8 Del Skrevet 27. juni 2011 Novulazid tyggetabletter funker veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #9 Del Skrevet 27. juni 2011 PS! Hadde halsbrann fra 4. uke og hele svangerskapet, så det er godt mulig. Kommer seg kanskje i 2.trimester, men blir somregel verre igjen. Deter fordi hormonene gjør lukkemuskelen i magen slapp, og magesyre kommer lettere opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #10 Del Skrevet 27. juni 2011 Er det veldig ille, finnes det faktisk medisiner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå