Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er på rugedag 10 og våknet i dag morges og det var litt rosa på papiret, går forsatt på lutinus og trodde kansje mens holdt seg borte til jeg skulle slutte på det?????

har vært litt lyst blod i løpet av dagen og kvelden, men ikke så mye at jeg må bruke bind eller no.

Er vel mens som er på vei eller en festeblødning.

Noen som har hatt festeblødnig som kan fortelle litt om det?

Føler at sjansen for mine 2 egg som jeg ruger på blir bare mindre og mindre :-(

Fortsetter under...

Hadde du ferskforsøk? I det tillfelle er det ikke lutinus som holder mensen borte. Mensen kommer til tross for at du går på den. På rugedag 10 er jo litt seint å ha festeblødning men man vet jo aldri! Vi er så forskjellige. Men det kan være mange andre grunner ;) du har skrapa deg opp med den staven når du førte inn lutinus for eksempel...

Ved ferskforsøket fikk jeg mens på testdagen....

Ja har 2 egg satt inn på ferskforsøk denne gangen og må nok bare innse at det ikke gikk som vi hadde håpet denne gangen heller.Blør som en vanlig mens nå :-(

Må igang med nytt ferskforsøk igjen siden vi ikke har noen på frys denne gangen.

Først skal jeg ha sommerferie, glemme alt som har med prøving, nyte et glass ros`e i solen og kose meg med kjæresten, venner og familie og så går jeg for gullegg i aug-sept-okt når jeg føler meg klar for å starte opp igjen.

Så nå får sola titte frem her nede i sør-norge og gi oss en herlig sommer .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...