Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Her må det bli Firs Price bodylotion! Har en ekkel konsistens, vanskelig og smøre skikkelig ut, og huden blir knusk tørr og flassete! Kunne like gjerne latt ver og smørt meg inn, verste møkka av en bodylotion jeg noen gang har prøvd, funker ikke til en nødløsning engang:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 first price kjøttpålegg, trevlete og ekkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 First Price (tror jeg?) sin pastarett med ostesaus! Koster bare 7kroner - men fyyyy det smaker deretter også, JA! *Pjuke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 enig med 00.15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Er usikker på merket, men tror faktiskt det er first price familie skinke eller noe slikt. Er masse hvit fett i, pluss skinka er slimete og ekkel. Jeg er sykt kresen når det kommer til skinke, favoritten min er kokt skinke fra gilde, ikke familie pakkningen, den har en tendens til og være likke ekkel som first pricen, men den "vanlige" kokt skinken fra gilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Del Skrevet 26. juni 2011 Firs price smnkefjerner! Fjerna ikke en dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 27. juni 2011 #7 Del Skrevet 27. juni 2011 Høres ut til at First Price tar førsteprisen i dårlige billigprodukter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #8 Del Skrevet 27. juni 2011 FP hårspray.. Har en mistanke om at det er bare vann i flaska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #9 Del Skrevet 27. juni 2011 er heldigvis mye gode FPprodukter også da;) det verste er FP wienerpølser, barnesko fra økonomisko, bind fra extra/prix, alle såpeprodukter fra FP, landlord og euroshopper, verktøy fra biltema, billigleker fra ekstraleker(ikke merkeleker) alt dette går istykker bare du ser på dem, smaker vondt og lukter vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #10 Del Skrevet 27. juni 2011 jeg tror det verste produktet må være balsamen til landlord. Har langt hår, og tror jeg brukte en halvtime på å få gredd igjennom håret etterpå. Måtte lese en ekstra gang på flaska at det stod balsam og ikke bodylotion, for konsistensen er ikke lik balsam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #11 Del Skrevet 27. juni 2011 FP vanilijeis Billigskinka fra Rema (husker ikke merket) Sko fra Økonomisko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #12 Del Skrevet 27. juni 2011 Deodoranten fra First Price anbefales IKKE. Det var omtrent som å plaske vann under armhulene. Aboslutt NULL effekt. Og jeg er ikke en stinkbombe heller. Men utover det synes jeg First Price har mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #13 Del Skrevet 27. juni 2011 First Price wienerpølser og syltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #14 Del Skrevet 27. juni 2011 Landlord (Rema) hårspray! Ikke antydning til styling i håret, tror det rett og slett er vann jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #15 Del Skrevet 27. juni 2011 Landlord bind, dopapir, såper osv. får eksem av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #16 Del Skrevet 27. juni 2011 First price pølser!! Og skinke! Slimete! :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #17 Del Skrevet 27. juni 2011 First Price leverpostei... det smaker seriøst som kattemat! fy så ekkelt det var! ellers er jeg ikke enig i at skoene fra økonomisko er så ille da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #18 Del Skrevet 27. juni 2011 enig med first price skinke. den var utrolig ekkel! æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå