Gå til innhold

Hva er det verste billig produktet du har vert borti?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her må det bli Firs Price bodylotion! Har en ekkel konsistens, vanskelig og smøre skikkelig ut, og huden blir knusk tørr og flassete! Kunne like gjerne latt ver og smørt meg inn, verste møkka av en bodylotion jeg noen gang har prøvd, funker ikke til en nødløsning engang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

First Price (tror jeg?) sin pastarett med ostesaus! Koster bare 7kroner - men fyyyy det smaker deretter også, JA!

*Pjuke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på merket, men tror faktiskt det er first price familie skinke eller noe slikt. Er masse hvit fett i, pluss skinka er slimete og ekkel. Jeg er sykt kresen når det kommer til skinke, favoritten min er kokt skinke fra gilde, ikke familie pakkningen, den har en tendens til og være likke ekkel som first pricen, men den "vanlige" kokt skinken fra gilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er heldigvis mye gode FPprodukter også da;)

det verste er FP wienerpølser, barnesko fra økonomisko, bind fra extra/prix, alle såpeprodukter fra FP, landlord og euroshopper, verktøy fra biltema, billigleker fra ekstraleker(ikke merkeleker)

alt dette går istykker bare du ser på dem, smaker vondt og lukter vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det verste produktet må være balsamen til landlord. Har langt hår, og tror jeg brukte en halvtime på å få gredd igjennom håret etterpå. Måtte lese en ekstra gang på flaska at det stod balsam og ikke bodylotion, for konsistensen er ikke lik balsam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deodoranten fra First Price anbefales IKKE. Det var omtrent som å plaske vann under armhulene. Aboslutt NULL effekt. Og jeg er ikke en stinkbombe heller.

Men utover det synes jeg First Price har mye bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Landlord (Rema) hårspray!

Ikke antydning til styling i håret, tror det rett og slett er vann jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

First Price leverpostei... det smaker seriøst som kattemat! fy så ekkelt det var! ellers er jeg ikke enig i at skoene fra økonomisko er så ille da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...