Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Det ble en møe fuktig kveld i går, og kjenner det veldig gOdt i dag. Jeg sluttet å drikke kl 10 i dag, og har bare fått sove 3-4 timer tilsammen. Om ca en time, skal dattera mi på 4 mnd ha mat. Kan jeg amme henne? Jeg er fremdeles fyllesyk og sliten. Vil det si at jeg fremdeles har promille i blodet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 klokke ti idag morges?!?shit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Ville du ha kjørt bil om en time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Ja, det sier jeg og! Sjokka over "mæshjæl"! Noen som vet eller? Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Vet ikke, egentlig..... Hadde det ikke vært for kuppelhue, så kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Del Skrevet 26. juni 2011 Det er jo over 12 timer siden du drakk alkohol og da skal det vel strengt tatt ikke være mer promille igjen i kroppen om ikke du drakk noe helt vannvittig mengder og har veldig lav forbrenning. Tror nok du trygt kan amme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå