Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Når kvelden kommer, blir jeg alltid deppa... what to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Spiseeer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Trim Kjøp deg 30 days shred eller zumba. La svetten sile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Hva som helst bare du gjør noe Gå en tur, rydd i et skap (utrolig hvor mye mer "ryddig" man føler seg inne seg også etterpå!), ring en venninne, dra på besøk, les en bok. Tving deg selv til å gjøre noe så du slipper å tenke og bli mer deppa, det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg blir også deppa på kvelden. Dessverre så sitter jeg bare og gjør meg selv verre hele kvelden og natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Del Skrevet 26. juni 2011 Gjør akkurat det samme som deg 23:14. Men nå skal jeg prøvde tipsene jeg fikk : - D Takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå