Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Är 2:a gångs födande och desperat efter en lättare födsel denna gång Livrädd för nålar och undrar över lite upplevelser som av er som tig detta innan födsel. Hjälpte det? Smärtfullt? Någon att anbefalla i Oslo? Tack för svar!!
krimull Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Hei, jeg gikk til modningsakupunktur før fødselen men gikk likevel 10 dager over termin, og da ble jeg satt i gang. Så kommer ikke til å gidde og gjøre det hvis jeg skal ha flere barn, for koster jo en del penger og jeg er i tvil om det hadde noen effekt. Hadde en rask fødsel da, så muligens hjalp det på det? Jeg synes ikke det var noen vondt å få akupunkturnålene, og fikk akupunktur også under fødselen som smertelindring. Hvis du vil prøve det gikk jeg til Klinikk Fjeld på Majorstua som jobber svært mye med akkurat modningsakupunktur og lindring av svangerskapsplager (må forøvrig si at akupunkturen hjalp godt mot bla kramper i leggene). Jeg fikk Vibeke Fjeld anbefalt av en venninne. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå