Gå til innhold

Inspirert... Hva er max-grense hos mannen for å få barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

39 år.. dette blir sistemann hvis alt går bra.. kan til nød stekke grensen hvis det skulle skje noe med gullet i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sa tidlig i fra om at han ville ikke bli en gammel far, og han blir far til nr.2 (og forhåpentligvis sistemann) året han fyller 32 år. Han synes personlig at dette er på grensen til å være gammel far, så må noen ganger minne han på at de fleste ikke engang begynner å tenke på barn før de når den alderen. Men min egen grense er/var jo 30 år, så forstår han jo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her:

 

Jeg for min del er ferdig med barn, men skulle jeg ønske å få flere må det skje før jeg er 30. Men, når jeg er 30 er mannen min 42, og jeg syns da at han er for gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har selv satt en stopper for det. Han fikk tredje og siste som 36-åring. For min del kan mannen (og kvinnen) godt være 40+, men jeg synes 50+ er vel gammelt, selv for menn-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeog mannen har hele tiden vært enige om a vi skal prøve å være ferdige med å få barn inen vi er 30. syns det er grei nok alder. vi har også vært enige om at to er nok. vi får nr 2 nå i oktober og jeg blir 29 i januar 2012 og han blir 30 i mai 2012 så her klaffa det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prins Albert vil nok ikke være glad for det.. han skal gå i gang med å produsere arvinger til Monaco i en alder av 53.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden min grense er 35 år, så blir hans grense 39! :)

Tror ikke han selv har noen grense, tviler på at han har tenkt på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...