sheba83 Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Du så for en del uker siden at det ikke var seteleie og dermed ikke ble keisersnitt på meg. samt at du mente jeg kom til å føde rundt 17 juni. ved en senere anledning så du at fødselen kom til å starte med rier den 23 juni. Det er ikke seteleie, hodet er godt planta i bekkenet, men desverre har det enda ikke blitt noen fødsel på meg Håper det snart skjer noe her, liker ikke å gå over tiden. jeg hadde termin 24 juni. får du opp noe som helst nå?? er født 11.03.83
-mtp- Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 hei har veldig lyst å si du er i fødsel innen 24 timer... Av en eller annen grunn også at du evt har fått den lille nå eller så er du ikke langt unna
sheba83 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2011 Hei og takk for at du ta deg tid håper du har rett og at jeg er i fødsel innen 24 timer. skal til JM å strippe litt i morra så kansje det trigger litt. hvem vet kansje jeg våkner med rier i natt tusen takk igjen for at du tok deg tid. vet jo at dere ikke kan svare med 100 % sikkerhet og garantier for at det dere ser, skjer akkurat når dere ser det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå