FirstAidKit Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Jeg klarer ikke velge! Er det noen som kan gi meg sin erfaring med disse to vognene? Det er disse to det står mellom, så jeg trenger ikke tips om andre vogner På forhånd tusen takk!
Mrs Mon-e Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Jeg har Bugaboo cameleon, og var veldig fornøyd med den som bagvogn. Laaang bag, men hadde ikke fått plass til vognposen i den siden den er så smal ( forrigeman ble født i mars). Etter jeg kjøpte meg Easywalker sky som sportsvogn så har jeg nesten inne brukt Bugaboo for den bare irriterer meg. Jeg er høy så jeg sparker borti vognen når jeg skal gå, de små fremhjulene er vinglete på alt annet en asvalt, litt dårlig kvalitet så det ryker noe småting på den av og til selv om vi nesten ikke bruker den mer. Ikke er den liten sammenslått heller. Mannen min liker Bugaboo godt, men er ingen turgåer... Den andre vognen du nevner kjenner jeg ikke. Er superfornøyd ned Easywalkeren min, så kjøper nok en bag til den nå som vi venter en til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå