Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Ser av en annen tråd at en del har utskraping etter SA i uke 7. Har selv nylig mistet i uke 7, men fikk forståelsen av at det ikke var vanlig med utskraping så tidlig? Har ikke inntrykk av at helsevesenet har tenkt å "gjøre noe mer", nå som SA er konstantert. Hvordan vet man om det er nødvendig med ustskraping? Litt viktig å finne ut av, reiser til utlandet til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg fikk i sin tid utskrapning i uke 7, men det er da snart 20 år siden. Jeg skulle slippe å blø så mye og lenge, var grunnene jeg fikk. Det var ikke annen grunn enn at jeg blødde, UL viste foster uten hjertelyd i livmoren. Og da ble det utskrapning..... Hvordan dette gjøres i dag, vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Om du har rester så kan du få utskrapning, de har en grense på 15 mm tror jeg, de måler på ul. Først får du nok cytotec om det er behov og etter en runde eller tre med dette, og det enda ikke er tomt så blir det utskrapning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvordan vet jeg om det er rester, da? Da må de jo undersøke, bruk ultralyd eller noe etter at jeg er ferdig med å blø, men jeg har ikke inntrykk av at jeg skulle følges opp nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Leit at også du måtte inn i statistikken over de som mister, men det blir bedre og så blir de fleste gravide ganske fort etterpå. Selv om fort er et relativt begrep, og man gjerne vil at det skal gå mye raskere. Hvis du ikke slutter å blø etter en uke eller to, eller får feber eller blir syk/smerter så er det trolig rester igjen. Men som regel så går det fint og alt kommer ut med blødningen. Jeg hadde MA og det er i følge gynekologen på sykehuset ofte vanskelig å få alt ut på så jeg fikk piller tre ganger før jeg fikk utskrapning. Men som sagt, når kroppen først har begynt å støte ut så kommer som regel alt ut. Så du behøver ikke bekymre deg unødig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå