Adrianne1 Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Hvilken av disse stolene ville dere ha valgt? Og hvorfor? Noen som absolutt ikke er fornøyd med disse stolene? Hvilken stol vil du da heller anbefale? Siden det er salg på Barnas Hus for tiden, tenkte vi å kjøpe stol nummer to til lillegutt. Han kommer trolig ikke til å sitte så alt for mye lenger i babystolen, for han haaater å kjøre bil. Håper bare det blir bedre med en stol han sitter mere oppreist i, og får bedre utsikt Han er forresten 5,5 mnd nå...
mariabee Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Lurer på det samme!! Vi tenkte på den combi stolen så vi evt har mulighet til å snu den senere. Tantongen min måtte de snu når hun ble to år for da ble hun plutselig bilsyk når hun satt bakovervendt. da måtte de kjøpe ny stol.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Jeg kjøpte izi combi 3 med isofix. Er knallfornøyd. Sønnen er snart 12 mnd og sitter kjempegodt i setet. Har brukt det fra han var 6 mnd. Vi venter en baby til i oktober og kjøpte ett til siden det vi sparte 1050 kr nå på barnas hus. Salget begynte på mandag og de hadde kun 5 seter igjen på morgnen idag. Må ha mulighet til å snu stolen, derfor combi ellers hadde jeg angret siden setet er opp til 4 år og koster til vanlig 4100 kr.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 rettelse.. salget begynte på lørdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå