Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Har ei venninne med litt dårlig råd, ikke veldig men nok til at det kommer godt med når hun får arve klærne til sønnen min. Altså at sønnen hennes arver min:) Jeg har tilbudt meg å gi de til henne og første gangen var hun kjempeglad og tusen takk osv. Sa at hun brukte alt som var. Nå er det blitt noen lass gjennom årene og nå i det siste har jeg faktisk ikke fått takk tilbake. Jeg sier helt klart i fra at om hun ikke vil ha det så må hun si i fra og at jeg ikke blir lei meg. Men hun vil jo ha de. Jeg ser jo at klærne blir brukt også. Alt er i god kvalitet og jeg gir ikke bort slitte eller flekkete ting. Hun får alt fra pysjer til vinterstøvler, regndresser, bukser.Ja, alt som er brukanes. Er kun et år mellom guttene våre så klærne er fortsatt "moteriktige" Rart at hun ikke sier takk lenger? Er ikke ute etter mye mer altså, kun takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Helt enig med deg! Man takker når man får noe! Hadde jeg arvet så mye til min fra én person hadde jeg takket hver gang vi fikk noe - og kjøpt en liten gave/blomst til deg til jul som en ekstra takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå