maya2010*fødeklar* Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Er det noen her som har erfaring med at fostervann etterlater seg lukter eller farger i tekstiler som er vanskelig å bli kvitt? Leste ett eller annet sted om ei dame som absolutt ikke ville ha fostervann i sengen under en hjemmefødsel. Man tenker på mye rart mens man venter på at fødselen skal starte:-) og jeg vil jo helst unngå at seng eller sofa blir ødelagt hvis det er mulig å hindre.
1jente2gutter Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Det er vel bare for at du ikke får bort det fostetvannet som kommer inni møblene/madrassen.Er jo heller ikke bra med vann eller urin heller f.eks!Hadde kjøpt meg ny hvis det hadde skjedd.......... Men kjøp slik sengekladder som apoteket selger og legg i sengen,og eventuelt i bilen og sofa er gode å ha viss vannet er gått og du skal i bil til sykehus,da slipper bilsetes å bli gjennombløtt....
Kri_z Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Jeg sover på det hver natt:) har det under vanlig laken, og så tar jeg ned sånn engangs når jeg skal sitte i den flunka nye bilen:) Ikke noe problem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå